Deilig Garn – 2 Heldige!

 

Ok, da er det søndag kwell og på tide å finne ut hvem eg skal sende disse 2 herlige pakkene til 🙂
Hver av de 2 får 4 nøster Mini Sterk, et garn som faktisk kan brukes til alt omtrent 🙂 Kommentarene som ble trukket ut av Random.org denne gangen er….

 

 

 

 

Se det du! 2 Elisabeth`r!!

Nr 11: Elisabeth Eriksen fra Haugesund

Nr. 70: Elisabeth S fra Kongsvinger

 

 

Gratulerer begge to! Send meg adressen på mail: [email protected].
Har eg ikkje hørt noe innen tirsdag så trekker eg ny(e) vinner(e)

 

 

 

 

Her har det virkelig vært snøstorm i dag! Nesten bokstavligtalt her på Hobbyrommet også! Har i grunnen bare surret og tenkt litt påske, må jo alltid lage noe mot den 🙂  Tror det kan bli noen morsomme kyllinger fremover, var i allefall mye mer arbeid enn først antatt! Alltid skal eg komplisere til *ler* Men men.…I morgen tenker eg meg ut en tur, må ut å lufte meg litt er planen. Været ser bra ut så kanskje eg går meg en tur på ei strand eller noe…Har planer om en tur innom Lyreco også…Trenger ei Millimeterblokk, eller en stor ruteblokk om det finnes større enn A4? Hmm Har fått noe i hodet som eg må sjekke om eg kan strikke, og ja, skal selvfølgelig tegne mønsteret selv. Jaja, eg har en ny og stor Mac som eg sikkert kan gjøre det på,
men det er noe med å sitte med blyant og viskelær – Liker det!

Ble ferdig med en vanvittig serie som eg har sett på de siste ukene (SOA)…Føler meg helt i limbo, ja litt sånn tom liksom…Vanskelig å finne en serie som topper den, nå har eg sett den for 3.gang, det sier jo litt! Tror bare eg surrer videre he ri kaoset mens eg ser en inkjevettane film…

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. er så jilt å følge,mange flotte mønster og ideer. tusen takk

    2. Hei, tenk at jeg vant 🥰, der er ikke ofte. Har fulgt deg lenge og koser meg med bloggen din.
      Her er der 29. grader i dag, og nå er det opp og ut på jobb.
      Tusen takk for fin blogg og give away😊
      Gratulerer til den andre vinneren også.

      Elisabeth S fra Kongsvinger

Siste innlegg