Deilig Hoodie i Ull

Designet av  Knitatude / Chantal Miyagishima

 

Eg har så lenge eg kan huske hatt en stor forkjærlighet til ALT med hetter ♥ Fikk jo nylig ferdig den Fiiineste Hettejakken min ever som eg har strikket og nå føk jo denne galant opp og plasserte seg i øverste sjikte på topplista mi…Sukk…det nye året har ikkje startet en gang ennå! Dette kan jo være et godt gavetips til deg som strikker julegaver hele året og kanskje er i gang med neste års gaver allerede 🙂

 

 

 

Designet av  Knitatude / Chantal Miyagishima

 

Genseren strikkes Top/Down og er vel det man kan kalle en enkel og grei genser uten de største krumspringa 🙂 Genseren er strikket på pinnenummer 5 så den går nok rimelig kjapt i tillegg – Det kan me jo like 😀

 

HOT TODDY HOODIE
Bildene over
str fra 76 cm til 162 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Å ja, eg merker godt at eg er sliiiten….! Men men nå har eg sagt meg ferdig med det som skal gjøre så da er det helt greit. Pga denne koronasituasjonen har eg vært ute å levert litt gaver i dag siden det ble omrokkering på resten av familien. Den ene gaven eg hadde kjøpt til grandnevøen min har ennå ikkje kommet, eller, dvs når eg tok kontakt med Helt Hjem i dag fikk eg beskjed om de hadde registrert den som “TAPT” fordi det ikkje hadde vært bevegelse den siste uka!? Altså, den ble sist scannet i Vestby 11.des – Nå er den tapt..!? Hmm fikk beskjed om eg ville høre noe om ca 3 dager…? No No No Funker ikkje sånn, da var det bare ut på Extra Leker i dag og kjøpe det samme som eg bestilte slik at alle i den lille familien kunne få gavene siden. De har måtte flytte lokasjon for julaften ergo måtte eg få fart på gavene 🙂 Ordner seg alltid ♥

Kjenner at eg må til tannlegen igjen…Hmm nytt “gnagsår”, det betyr at eg må slipe litt på protesen…jaja, det var vel dette hun mente før eg trakk at det kunne bli litt frem og tilbake. *Ringer i morgen*. Gikk fint når Solabladet var her, en veldig koselig ung dame 😀 Eg tenkte jo at hun skulle ta bilder av perleriene ute, jo da, gjorde jo det + alt som var på Hobbyrommet 😀 Blir spennende å se hva som kommer ut på torsdag! Ok, nå er tanken å pakke litt flere kaker som skal bli med til Kirkens Bymisjon i morgen, Amira bakte UANTE mengder med sirupsnipper
og de blir nok satt pris på ♥ 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Så fin hettegenser🧶🧶
      Håper protesen din oppfører seg pent heretter, slik at du kan nyte litt julemat.
      Synd jeg ikke har Sola bladet, hadde vært morsomt å lese intervjuet med deg.
      Kirkens By Misjon er jammen heldige som har deg🤗
      Ha en fin kveld

Siste innlegg