Delikat & Lekkert

Designet av Hinterm Stein

 

Ikkje bare strikker du den top/down, men hekkan så lite det skal til før genseren blir super lekker ♥ Skal jammen ikkje mye til ser du før du tryller noen enkelt til å bli et blikkfang. Det kan du jo tenke på f.eks neste gang du bare skal strikke deg en enkelt top/down raglan, kanskje du finner på ditt helt eget preg? Bare noe helt enkelt noe nede på det ene ermet f.eks? Ja rett og slett en lite twist – på den måten blir jo genseren BARE din 

 

Designet av Hinterm Stein

 

Om nå Hinterm Stein skulle være en noe ukjent designer for deg vil eg jo bare gi deg et godt (spennende!) råd og det er å klikke deg en tur innom HER PÅ SIDEN HENNES! Åååå hun har sååå mye fint og ikkje minst mye lekkert! Ååå eg elsker DENNE KJOLEN! Er absolutt ingenting feil med DENNE GENSEREN heller!

 

SPRING SQUARE
Bildene Over
Fra 92 cm til 139 cm i omkrets

 

 

 

* * * *

Sånn, da er første svippas unna gjort og Dib er på sin første trening for i dag, eller, det korrekte er vel at han kjørte seg selv på trening! Det går overraskende greit og han gir mye av Gamingen æra for det sier han hehe Er nok mye sant i det da. Bare på denne lille turen fikk han prøvd seg i 3 rundkjøringer + et filskifte, bortsett fra at eg sitter å trør høyrefoten i gulvet går det veldig fint 🙂 Før eg helt kan ta kwellen med strikketøyet skal eg bare ned å hente sparringbag`en før han farter videre til styrketrening kl 19 🙂 Kjekt når ungen syns det er gøy å trene! Kjenner meg godt igjen på aktivitetsnivået hans! Eg busset også mellom 2-3 forskjellige treninger og idretter hver eneste dag i mange år og elsket det! Mine hovedidretter som eg trente daglig var kunstløp, styrketrening/BB og Vannpolo – ellers hadde eg jo Skisport hele vinteren på fjellet + etter hvert også karate helt til eg brakk armen
og slo albuen ut feil vei! Lite smart! 🙂

Eg har lenge tenkt at eg HAR lyst å begynne på treningssenter igjen! Det trente eg i flere år da eg var ung(yngre?) og det gikk etter hvert over til “skikkelig” fitness og det er så kjekt!! Rekorden min var faktisk 87,5 kg i benk og da veide eg selv under 60 kg så eg var i grunnen ganske så sterkt! Får se om eg ikkje kan få gjort
noe med dette snart…? Ååå det hadde vært GØY!

Eneste treningen eg får nå om dagen det er å surre rundt her hjemme, og ja, det blir en del tøy/bøy når man rydder mye av det samme hver dag hehe Hit og dit, ja og så hit igjen, Jepp, frem/tilbake og opp/ned i trapper
(3 etg), men det hadde absolutt vært kjekkere på et senter – Helt klart! Tro om det er fordeler om man er Honnør?

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG STRIKKEKWELL

 

 

Her har det plasket og sluddet hele dagen! *Kaldt*

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg