Demonterte Påskekyllinger

 

Ikkje sant!?! Der kom jaggu meg Fimo`n fram igjen…Det måtte jo skje, og Fimo kan være løsningen på flere kreative påfunn har eg funnet ut. Har jo planer å lage en lite Bie-Serie nå til våren så har de riktige fargene på vei
i posten, mye mulig det også blir noen marihøner – Sist runde var det faktisk flere som ønsker seg marihøner
i diverse situasjoner/stillinger(?). Sånt er gøy, men i går kwell kom det altså en aldri så liten kylling, vel å merke; en demontert inn fra sidelinje…og det midt i strikkinga mi! Om det ble et vellykket resultat? Hmm tja, eg vet nå ikkje helt eg…Da eg la meg i natt kjente eg ikkje noe til den fornøyde følelsen så mye mulig det bli litt demontering i dag for å teste noe annet…Det er ikkje alltid det er strake veien til et vellykket produkt,
det krever litt prøving og feiling underveis 🙂

Spørs når eg får gjort noe med dette problemet mitt, det er ventet et par 3 pakker på døra i dag og det betyr at eg faktisk må RYDDE i kjøkkenskapene, i allefall et par av de!! Endelig skal eg får røske ut litt av all “hummeren
og kanarien”
med har i det ene skapet! Kan bli tilløp til kaos i prosessen….

 

 

 

Designet av  Bente Presterud

 

Så mens du venter på noen Påskedill fra min kant kan eg nok en gang bare anbefale disse hønene til Bente!
De er og blir de kuleste! Eg har strikket de, og alle 3 er fast inventar her på Hobbyrommet – Årets rundt! Kjempekule! Eg strikket mine i Finull ♥

 

EASTER CHICKENS NORWEGIAN STYLE
Bildet over
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Det mest positivet med vinteren må jo være at eg får soloppgangen mitt i flaisen hver dag! På sommeren når sola er grytidlig opp er den allerede høyt på himmelen når klokka er 9:30 så selve oppgangen
skjer langt til venstre i bildet.

Men ok, ny mandag og ny uke i et nytt år, mye nytt gitt….Tror bare eg skal sette i gang å starte ryddingen
i kjøkkenskapene…Vet om noen som kommer til å protestere for ingenting kan nok kastes/gis bort hehe Eg der
i mot ser mye som kan flytte videre…! Får nå se hvordan dette går, uansett så trengs det en vask i skapene….!

 

 

 

HA EN SUPER MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Et par sekunder senere skjønte jeg at det sto “de-monterte” men for et dyslektisk sekund leste jeg “demon-terte” og forventet en kakeoppskrift. Akkja. Sånn går dagene.

Siste innlegg