Den BESTE gaven!

Designet av Claudia Ramprecht

 

Hva svarer de fleste når du spør hva de ønsker seg? “Mer tid” er ofte et standar svar, eller “Snille barn”…Ikkje det? Ingen kan gi noen mer tid, tiden er allerede gitt, men følelsen av mer tid er også verdifull, og DET kan du gi 😀  Ved å gi noen en god bok, ja en bok som er altoppslukende gir personen muligheten til å “miste tid og sted” og på den måten få seg litt dyrbar egentid ♥ Å lese ei bok fra perm til perm kan ikkje sammenlignes med noe,
det kan være mye mer avslappende enn en time under pleddet på sofaen.

 

 

 

Designet av Claudia Ramprecht

 

Det eneste eg syns er irriterende med bøker, er bøker som mange har lest før meg! Spesielt hvis det da er eselører på annen hver side! Eg broderte mange bokmerker da eg var ung, ja både pappa og farfar pleide å få bøker til jul og bursdager, de var “bokormer” begge 2, og ved hver bok følgte det med et bokmerke 😀 Den gang da kom eg aldri på at eg kunne hekle noen!? Har lest en del bøker etter pappa, me hadde i mange år ei greie: Han leste bøkene først (Han var lynkjapp med ei bok) og så sa han: “Den boka tror eg du vil like Gro, men den der er eg sikker på at du ikkje gidder å lese” – Så ja, me visste veldig godt hva den andre likte. Noe som aldri slo feil når eg leste bøker etter han var at det lå små biter av Rizla Papir inni boka som han brukte til bokmerker…
Den beste gaven eg kunne gi han var ei skikkelig god bok og sjokolade ♥

 

 

 

Designet av Claudia Ramprecht

 

Ok, da er det bare å starte produksjonen, du få 6 varianter i en oppskrift.
Da mangler du bare bøkene så er alle julegavene i boks på et blunk.

 

BOOKMARK BOOKWORMS
Bildene over
23 cm langt

 

 

 

Designet av Kuema Tutorials

 

Kanskje en noe søtere variant passer bedre?

 

CLOUDS BOOKMARKERS

 

 

 

* * * *

 

 

Det regner ennå, og i går tok eg inn en ny Squash og det er nok den siste for i år, før det forrige voldsomme regnet var det mange – Over 10 små Squash, nå er planten bare en brun greie….Jaja, ble 2 squash i år gitt! Hmm eg skulle nok hatt et STORT drivhus ja, men det går jo ikkje. Kanskje hvis Sameiet en dag bestemmer at NÅ kan me alle få til lov å bygge over litt av terrassen – Da hadde det blitt andre boller da, eller Squash om du vil. Jaja, noen år er det sånn, og noe sånn. På vegne av grønnsakene mine har det IKKJE vært en fin sommer, det var for kaldt
i starten og det er har vært for vått rett og slett. Kan nå trøste meg med at eg får en solig kryddersamling som eg kan bruke hele vinteren for urtene ser ikkje ut for å bry seg nevneverdig om regnet – Det er gøy!

Planer for dagen? Tja…tror eg dropper å fortsette på klevasken eg startet på i går. Har allerede et stativ i stua
og med høy fuktighet er tørketiden noe lang og eg orker kun ett stativ i stua om gangen. Ute i gangen står det flere strikkekurver som egentlig er på vei ut dørene, dvs ingen plass til stativer der heller. Blir nok til at eg nå etterpå tar frokosten med meg inn på Hobbyrommet, setter på radioen og bare surrer videre med alt
som ligger på skrivebordet….Jepp...Hvilke planer har du?

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Bokmerker er et “må ha” her i huset, men disse som er heklet, strikket og brodert ser jeg for meg blir noe “bulkete”/”tykke”. Mulig jeg er helt på jordet nå! Foretrekker de jeg har kjøpt i fleng på Kreta + de med magnet. Eselører…..fysjameg!!!!!

Siste innlegg