Den heldige er….

 

Åååå kan trooo eg skulle ønske eg hadde MANGE slike deilig garn“pakker”! Mange har lyst på så kanskje eg må se om eg kan få ordnet til noe mer? 🙂 Disse nøstene er fra eget lager bare fordi eg hadde lyst å gi bort noe 🙂

Det er mye som kan strikkes av dette garnet, begge garntypene er drøye og helt i en klasse for seg (min mening da). Soul garnet kan muligens være litt plundret å strikke med alene? Da ville eg strikket det som luftig lace i så fall, men om du blander disse 2 garntypene så blir det jo noe helt annet 🙂

Noen oppskrifter som poppet opp som veldig fine kandidater var Elvira og Fiona – Eg har begge 2 og de er like aktuelle hvert år 🙂 Begge 2 er strikket i noe som var/er mine favorittgarn; Rasmilla Yndlingsgarn og Luksusgarn (Begge garna finnes ikkje mer, men eg har litt på lager). Anyway, du kan fint strikke begge 2
i Holst Supersoft + du kan blande inn litt Soul i bærestykke 🙂

 

 

 

Men ok, nå skal me se hvem eg skal sende denne nydelige pakken til!
Den heldige denne gangen er…..

 

CARINA S

Gratulerer så mye!

Send meg din adresse på mail ([email protected])
eller evn på facebook 🙂

 

 

* * * *

 

 

Jaggu ble det en varm dag gitt! Eg måtte rett og slett bare legge meg et par timer siden nattesøvnen ble noe amputert pga varmen. Samtidig da eg sto opp flekket eg av alt sengetøyet og fant frem nytt og fresht! Kanskje det kan hjelpe på søvnen 🙂 Føler meg bedre nå, har også hatt meg en lang og kjølig dusj og det hjalp godt på.
Ali disket opp med salat, ovnsbakte poteter og steikte lammekoteletter – Så ja, da blir eg litt kaputt igjen *ler*
Men, et glass med IngefærShot hjelper nok på 🙂

Nå er eg klar for strikking!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei mett Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg