~ Den voksne Julegleden ~

 

Trodde du det var Nissen him self?? No No, det er ikkje det skjønner du,
eller han er en del av det, men den største??

 

 

 

 

Vel, det er dette! ⇑ Det skal eg si deg; Det var en fryyyd å hente inn julepynten i dag! Tidligere har den jo alltid stått innerst i garasjen, i pappesker og eg var alltid avhengig av at andre bar den opp…
noe som alltid tid og mye masing…sukk

Jobben eg gjorde i fjor betaler seg nå i dag – Hekkan så herlig! I fjor sortere eg og kastet alt det som alltid lå igjen i eskene etter at det var pyntet. Kjøpt plastesker i fjor og fikk det skikkelig sortert og pakket etter jula – Har du ingen ønsker til jul? Hvis du ikkje allerede har, ønsk deg et system i julepynten 🙂

Har den sist euka sett en del innlegg om folk som pakker ut jula,
og eg syns (basert på det) at eg har en beskjeden julesamling Ho Ho Ho

 

 

 

 

Kjøper som regel litt nytt hver jul…I år ble det disse “Snøball”putene med pledd fra Nille ♥
Gleder meg til å stashe sofakroken 😀

 

 

 

 

Normalt har eg alltid måtte jakte på julepysjene min i en bortgjemt skittentøykurv på vaskerommet – Ikkje i år! I fjor vasket eg alle pysjene før eg pakket de fint inn i ei hylle på boden. Vil tro de er helt fine til å ta i bruk
(Til helga kanskje?) – Må bare lukte på de første!?! Om de må innom maskinen gjenstår å se 🙂

Før eg helt starter å pynte skal eg sortere alt av perlepynt og se hva som skal få pryde inngangen i år – Har litt nytt, og det kan bli mer utover i desember 🙂 Slik så det ut i fjor. Er vel bare en ing å si….

 

 

 

LYKKE TIL!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kjekt ned system! 👌🏻 Eg og fekk nytt system i fjor, no kan eg ta èin og èin kasse ut frå skyvedørsgarderoben på hobbyrommet! Før måtte eg og ha hjelp til bæring….
      Gler meg til å starte neste veke! No står eg klar til å fara ei veke til Oslo, på juletur! 🔷🔷🔷

    2. Jeg så på de putene på Nille. Tenkte ikke “snøball” og kom til at de ikke passet i sofaen. Når du nå skriver “snøball” fikk jeg plutselig en idé jeg må tenke litt mer på. Hm.

Siste innlegg