Denne blir min! ASAP!

Reklame | Rito Hobby

Designet av Caidree

 

Dette ble opp og avgjort i natt, ja eg kom meg ikkje i seng før over 02:30….To Late!! Denne genseren skal eg ha, eller eg skal strikke den – Jepp, har t.o.m passende garn —> BOMBE! *ler* Det eg falt for er åpenbart V-Halsen, men også de lange cozy ermene og lange vrangborder – Jepp, denne er min!

 

 

 

Designet av Caidree

 

En skikkelig chillegensere som ungene mine kunne har utrykket seg, eller eg også har chillegensere og eg liker
å chille haha Vel vel, siden eg har tatt meg en totalt fridag skal man ikkje se bort i fra at eg må teste den her ja,
eller egentlig er det vel garnet eg vil teste!

 

HOME SWEATER V NECK
Bildene over
Fra str 105 cm til 170 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Fikk jo nemlig for litt siden dette deilige Anemone garnet hjem i posten fra Rito, å jo da, eg har valgt farge og alt selv, er absolutt et garn eg ønsket å strikke med – Ingen blir tvunget til noooen ting! Da er det jo ikkje gøy en gang 🙂 Eg har farge 12. Når eg bestemte meg for dette garnet var det “On the beach” genseren eg tenkte på først, den strikket eg første gang i 2012 (Hekkan!! Det er jo nå 10 år siden!) Elsker den genseren min, eneste minuset er at den er vid i V-Halsen. Nei, det er ikkje fordi eg strikket den for stor, for det er den ikkje. Selv den lille størrelsen som Isabell Kraemer selv strikket har vid hals, det er modellen som er sånn. Ergo må eg liksom ha en topp under, og det liker eg ikkje…Så ja, da gjenstår det å se hva eg får på pinnene i løpet av dagen,
eg er ganske giret på å prøve garnet!

 

 

* * * *

 

 

 

 

Altså, kwellen i går ble både utrolig herlig koselig og ikkje minst sen, men høydepunktet ble på mange måter denne Boble-Teen! Ahaa NAIJS så god den var – eg mener: Eg ble akutt hekta, ja så pass hekta at eg sporenstreks klikket hjem Dette Bobaglasset med passende sugerør! Galskapen lenge leve, men man lever jo ikkje evig så det gjelder å kose seg….Ca sånne tanken fór gjennom hodet da eg lukket øya og bare klikket på “Kjøp“.

Har lært litt da, det finnes Boba og Popping-Boba. Dib har en asiatisk kamerat hvor foreldrene har en stor asiatisk butikk med mye godt, så han sønnen min har vært der å drukket popping-boba mange ganger, uten å si det til meg!? Vel, nå er det bestemt, han skal ta meg med på den butikken og da blir det nok andre boller….Boba

Eg kjøpte jo helt tilfeldig 2 poser på IMS i går, det var vanlig boba. Fant ut ved å bruke lupe på posene hvordan man tilbereder de. Begge mine poser brukte samme fremgangsmåte. De skal kokes kjapt og legges i iskaldt vann. Der og da smaker de ingenting, men de var utrolig tilfredsstillende å tygge på! Når de er ferdige tilsetter du søtning etter egen smak. Siden eg aldri har laget dette strødde eg over litt brunt sukker + et par dæsjer med Akasia honning, ahaaa Der var det noe vettu! Deilig! I forkant laget eg te som sto til avkjøling. Bruk den teen du like best og søt den evn til slik du pleier. Fant så frem en shaker, tok opp i litt te og fylte opp med vaniljemelk, ristet godt og tømte i glasset hvor bobakulene allere lå. Fylte så på med isbiter! Oooh HEAVEN sier eg bare….
eg drakk/spiste 2 glass som det over… +

 

 

 


… eg tok resten av Bobabære i ei skål med litt vaniljemelk før eg la meg….dååån! Det beste av alt er at de Bobabære inneholder jo ingenting! Ingen kcal, fett what ever – Herlig! Brukte ca halvparten av hver pose i går så kanskje det blir litt boba til kwells i dag også? Eg skal nå i allefall kjøpe mer!

Når de er kokt/tilberedt bør de spises innen 4 t etter hva eg har lest så det er ingen vits i å lage for mye om gangen.

Popping Boba er litt større, de trenger du ikkje koke, de er ferdige. Nå du tygger/popper de i munnen er det smak inne – Det er disse eg vil inn på den butikken med Dib å kjøpe! Kommer tilbake med en update når det er i hus 🙂

 

Dagens planer er: Ikkje ut, ikkje rydde, ikkje vaske, ikkje lage mat NADA! Nå skal eg bare svinge inn på badet, en kattevask og på med koseklær og så er det strake veien inn på Hobyrommet! Ja og der blir eg værende 🙂

 

 

LAG DEG EN
FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg