DER var sokkene!!

Designet av Natalia Moreva

 

Her om dagen da Kulabra Design viste disse sokkene på Facebook holdt eg på å tilte!! Da var det rett inn på Ravelry for å finne de, meeen oppskriften var ikkje ferdig ennå….I går poppet de heldigvis opp og stiligere sokker har eg ikkje sett på ei stund! Elsker når noen prøver noen nytt, snur på noe som i utgangspunktet er enkelt,
bare for å gjøre det anderledes.

 

 

 

Designet av Natalia Moreva

 

Her er det mulighet for å få både hæl og tå til å spinne 😀 Her det pinne nr 2 mm og deilig sokkegarn á la Opel o.l som får svingt seg. Hva med et par polkagris sokker i julagve til noen?
Jadda, her kan det bli mange gøye sokker 😀

 

CHESHIRE SOCKS
Bildene over
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

Det er fredag, sola skinner fra skyfri himmel, enn så lenge “bare” 6 gr, meeen….*Hold deg fast*: I løpet av helga bikker me 2 siffer`n og me får 11 grader! Jadda, da begynner man å nærmer seg høysommer her i vest for da ligger vel gj.snittet på ca 15 gr? ikkje det? *ler* Det er bare å finne frem shorts og bikini 😀

Men ok, fredag betyr litt handel, mat må man ha. Ali har bursdag på mandag så kanskje eg bør lage ei kake?
Hmm av alle ting har eg 2 poser med sjokoladekake og brownie på boden, tja….
Mulig det blir en svingom med Toro i løpet av helga 😀

Når helga “ringes” inn i ettermiddag (Dvs når varene er i skapene og muligens gulvet er vasket) da låser eg meg inne på Hobbyrommet for da skal eg stryke! Jepp, målet å få på alle bokstaver og merker på Russedressen
Når det er gjort er det bare å meske seg med maling fremover 🙂

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg