Det beste ved å pusse opp?

Reklame | Poster Store

 

Alle som har pusset opp i heimen vet at det til tider kan være skikkelig pyton! Utsettelser, varer som ikkje kommer, vente på at nymalte vegger skal tørke, ikkje minst det å vente på nye hvitevarer… mm. Når du der i mot er ferdig – det er DA det begynner å bli skikkelig kjekt! Det å dekorere og pynte et rom som er nymalt og fixet, det er herlig det! Siste finish før du går litt bakover og beundrer verket du har vært med på å skape det siste året! YES! Det er digg! Forrige gang eg bestilte fra Poster Store var i sommer når Amira sitt rom var ferdig,
hvordan hun valgte å dekorerer veggen sin kan du ser HER INNE.

Denne ganger er det EG som skal velge posters! Skulle jo tro at det var en enkel sak?
Vel, jo for så vidt, men det er jo sååå mye fint og flott så helt enkelt er det ikkje!

 

 

 

 

Siden eg er ute etter noe å ha på veggene på kjøkket holdt eg meg i kjøkkenavdelingen! Falt for denne flotte Artichokes Plakaten og den er ganske svært, 50 cm X 70 cm – Blir et flott blikkfang på kjøkkenet den vil eg tro? Spesielt når me får de nye store og svarte kjøleskapene på plass! Jepp, jepp, blir bra dette 🙂 Gleder meg vilt og hemningsløst til å henge alt opp ute på kjøkkenet, men så var det de der hvitevarene da….de må nesten komme på plass for å kunne vite hvor på veggen man skal smelle inn en spiker eller flere 🙂

 

 

 

Ellers syns eg disse 2 kan være bra og ha, ja siden Ali er kokk 🙂 Beef Cuts og Lamb Cuts hører hjemme på kjøkkenet til eg kokk syns eg? Det finnes også en Pork Cuts, men av åpenbare grunner droppa eg den *ler hjertelig*. Bestilte våre i A4 størrelse for de skal ikkje dominere, men de skal være som en kult “tøtch” bare
og garantert til god hjelp for meg når eg står der med biffen, iiikkjeee sant?

 

 

 

 

Når det nye vaskerommet er ferdig shainet, malt og ellers strigglet ser eg for meg at en Laundry Guide kan bidra til å avlaste meg litt! *skattler* Selv om eg både liker og kan vaske klær syns eg dette er en morsom ting, ble så glad når eg så at den informerer t.o.m om  “Ullvugge”!?! Det er jo kjempebra, spesielt for oss som strikker
og har menn i hus som noen ganger prøver seg på klevasken! *grøsser*

 

 

 

 

Eg bestilte også en god del rammer, ja bare rammer uten poster eller noe for eg har nemligen planer om
å dekorere veggene inne hos han Dib Hassan!! Han har jo også helt nytt rom med 2 hele kritthvite vegger uten
noe og det MÅ fikses!! Han er litt på bakbeina om akkurat det, men eg trooor kaaanskje han kommer til
å like det når han ser hva eg har planer om!!

 

 

 

 

Ramma som ligger på gulvet her er 50 cm X 50 cm og inni der skal eg legge de 9 siste åra i bilder! Helt fra den først Graderinga på hvitt belte i 2010 og til nå når han Graderte seg til Sort Belte i oktober 🙂 Mye har jo skjedd mellom der, og da syns eg det er kjekt å samle noen av høydepunktene på denne flotte reisen ♥ Har flere rammer som eg skal bruke til extra store øyeblikk og eg gleder meg til å sette i gang! Fant jo selvfølgelig ikkje limen i går kveld når eg hadde rigget meg til så det må kjøpes i dag! SÅ ja, GJETT om eg skal kose meg i helga!

 

Det som er EXTRA gøy med dette er at eg har fått en Rabattkode til deg om du også har en tom vegg eller et nyoppusset rom! Ho Ho Ho Vil nesten påstå at det er en plakat for alle, uansett smak 🙂 Bruk vibbedille40 og du får hele 40% 🙂 Dette gjelder plakater og ikkje de som er merket med “Selection Plakater”. Ta turen innom hos POSTER STORE og se om du finner noe du liker, kanskje du finner den siste julegaver her? Koden kan du bruke f.o.m i dag og t.o.m 13.desember 🙂

 

Men nå? Nå er det opp og hopp! Det er fredag og MYE skal gjøres før eg etter hvert kan dale
ned i go`stolen og bare ta kwell med strikketøyet!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SUPER FREDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei snart ferdig Julepynta Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg