ENDELIG – SÅ GØY!

Reklame | Poster Store


Boxing Gloves Poster

 

Ikkje ofte eg kommer over noe som bare er sååå midt i blinken til Amira! Hun har vært selvstendig siden hun var ganske liten og nå som (ung)voksen ordner hun opp i det meste selv, ikkje minst kjøper hun seg alt hun trenger ♥ Derfor var det skikkelig GØY når eg fikk tilbud om et sponsoroppdrag for Poster Store!! Kunne jo rett og slett ikkje passet bedre med tanke på at Amira pusset opp rommet sitt i sommer! Rett og slett perfekt! Der med fikk hun shoppe alt hun hadde lyst på til rommet sitt og hun er strålende fornøyd!

 

 


Panther PlakatBoxing Gloves PosterYesterdayNowTomorrow PosterDreamcatcher Poster

 

Ååå den der Panteren er jo min favoritt!! Blir nesten sett i senk av å se på den!

 

 

 

 

Nå kan me nok si oss ferdig med rommet, ja for nå er veggen på plass!

 

 


YesterdayNowTomorrow PosterDreamcatcher Poster

 

Hadde det vært opp til meg så ville eg hatt noen store plakater  i stua, meeen siden Ali har malt en del bilder selv må nok heller de opp på veggene…Tror eg må “jobbe” litt med DibHassan for han har nemligen 2 hele og kritthvite vegger uten noen ting på!?! Garantert at han finner seg noen som faller i smak, ja for det må eg si: Inne på Poster Store var det veeldig mye for alle typer personer, ikkje bare de unge som liker dette. Veldig mye stilfult må eg si.

 

 


STILIG!

 

 


Luna PosterBob Dylan Chaos PosterEucalyptus Wall PosterThe Greatest Success Poster

 

En annen ting, slike flotte plakater er jo også supre gaver! Amira bestilte også disse 4 plakatene som blir innflyttingsgave til venninnen som har kjøpt nytt hus 🙂

 

 

 


Enkelt og greit å få i posten, ikkje minst kom pakkene veldig fort! Rammene og glassene var ferdig monterte så det var bare å klipse av “ryggen” og skli inn posteren 🙂 Kjapt gjort!

 

 

Alt i alt veldig godt fornøyd med hele pakka 🙂 Det som er enda bedre er jo at om DU kunne tenke deg å dekorerer hele huset(!!!) eller lilledoen med fine bilder og plakater så kan du ta med deg en RABATTKODE
fra meg, og samtidig gjøre en god handel! JuHuuu

*vibbedille30* fyller du inn på bestillingen din så får du 30%! Vær så god 🙂
Tilbudet gjelder ikkje for Selection Posters

Rabattkoden varer frem t.o.m 28.august

 

 

 

 

* * * *

 

Siden me havna ut på helgehandel i dag har eg like godt tatt helg! Jepp jepp! Dib kommer hjem om en liten time og Amira skal hente han! Me klarte jo å PUNKTERE når me var ute så ja, da sitter me her uten bil! En diger skrue står i dekket så det må fikses *ler* Typisk! Jaggu godt me fikk gjort det me skulle 🙂
Beina høyt og frem med strikketøyet sier eg bare 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg