Det blåser på toppen…

 

Har vel egentligt ikkje tall på hvor mange ganger eg har lest det uttrykket? “Det blåser på toppen”, eller:
“Det stormer på toppene”. Som oftes er det bare en metafor for sjau og spetakkel…som regel er det noen som ikkje har noen ting med saken å gjøre en gang, det er bare noen som ligger langt ute i kjølvannet og håper på
å blir sett…Det er ganske så typisk (patetisk?), ja hvis du følger med skjer det titt og ofte her på nett, noen klorer virkelig etter litt oppmerksomhet…Resultatet blir egentlig en hel haug av kjedelig innlegg for oss andre å lese...
Om man følger litt med er det helt unødvendig med slike “Nyhets” innlegg…

Men ok, her bruker eg uttrykket selv, forskjellen er at eg mener det bokstavlig og det passer fint å starte min dag med! For her blåser det virkelig på toppen og det er dit eg skal Woop Woop! Endelig en ny topptur; sola skinner
og det er meldt opp mot 18 gr i løpet av dagen, men det skal røske litt godt i tretoppen oppover Eilevfjellet 🙂
Ikkje den største toppen, men det blir garantert nok en flott tur med søs, du bør prøve du også ♥

Lag deg er strålende dag og ikkje vært så opptatt av hva alle andre gjør, tenker eg, spesielt om det er bare surr
og fanteri som blir begått 🙂 Som oftes lønner det seg helst å bare scrolle forbi eller sette seg på hendene…
Det beste rådet eg kan gi deg i dag, ja om du virkelig har lyst å føle på litt lykke? Da bør du seriøst lese
DETTE INNLEGGET! Eg leste det før eg la meg i går og eg kjente bare at…Ahaa….
dette visste eg jo og det er sååå sant, finnes ingen bedre følelse ♥

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Kos deg på topptur og la krøllene flagre. Deilig det, og sååå sliten man blir i hode og kropp av vind. Slukner fort når man setter seg ned etter en slik tur.
      Leste innlegget til Ladyaugust som du linket til. Sanne ord. Jeg er vel den i omkretsen min som er raskt ute til å si: “Ikke snakk deg ned”. når det er negativ omtale om seg selv. Lærte for at halvt århundre hva tanker kan gjøre med en.
      Klem fra Liv

Siste innlegg