Det blir en flott HØST!

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

Designet av Trine LIse Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

Eg lover deg!! Dette blir en skikkelig digg høst altså!! Det kan eg i allefall love deg når det kommer til strikkefronten! En ting er ganske så sikkert og det er at personlig skal eg meske meg i alpakkagarn! Om eg evn blir ferdig med det eg strikker denne høsten bekymrer meg minst av alt, det kommer jo alltid en høst, ikkje det?
Har du sjekket ut fargene som er tilgjengelig? (DSA) Ååå det er så mange fine og deilige farger og eg har hoppet galant ut av min egen turkise komfortsonene 🙂 Blir spennende!!

 

NEMO JAKKE & VOTTER
Bildet over
Str 4 – 12 år

Strikkes i BIG STERK

 

 

 

Designet av Trine LIse Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

Herlig! Ei bukse i Mini Sterk blir helt perfekt! Rett og slett ♥

 

NILS BUKSE
Str 2 – 8 år

Strikkes i MINI STERK

 

 

 

 

Designet av Trine LIse Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

NETTA KJOLE
Str 4 – 12 år

Strikkes i STERK

 

 

 

 

Designet av Trine LIse Høyseth/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

NOMME STRØMPER
Str 26 til 39

Strikkes i MINI STERK

 

 

Alle disse oppskriftene laster du ned ved å klikke på linkene under hver bildet, helt gratis selvfølgelig, MEN nå ligger det også klart 3 rykende ferske YARNMADE Magasiner til deg og der får du alt det du elsker samlet på et sted 🙂 Du kan bla i magasinet og du kan laste det ned, vil du ha det hjem i posten så sender
House Of Yarn det til deg mot porto, ta turen innom HER 🙂

Yarnmade kan du også hente deg helt gratis på garnbutikker som fører Dale Garn, Du Store Alpakka,
Knit At Home, KnitPro og Camilla Pihl Strikkedesign. Herlige lesestoff for kalde kvelder 🙂

 

 

* * * *

 

Ble slettes ingen kwil på meg vettu, men nå har eg endelig meeeget meg til å lage ei kanne kaffi så eg kwikner nok til etter hvert! Tidlig i seng er nå planen og så går eg all in for ei flotter uke 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FINE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg