Det er ALDRI for tidlig!

Designet av Elena Tancheva

 

Me kjenner alle en eller 2 personer som TENKER jul absolutt hele året, ikkje det? Eg tenker ikkje jul hele året, men eg elsker jula og kan aldri starte FOR tidlig for å si det sånn. Når det kommer til pyntinga så er det nesten så eg bytter ut Halloweenpynten med nissene samme dag….Eg pleier å vente noen dager i allefall…? Me vet jo alle at OOM du skal lage noe til jul, ja så er det absolutt på tide å sette hjula i sving, greit å nevne det i allefall.
Har du planer om en hel skog med juletrær, veel….Helgekos kanskje?

 

 

 

 

Designet av Elena Tancheva

 

Oppløftene notater fra designere: EASY! Kun basic heklemasker! Så ja, da er det bare å svinge heklenåla da! Trærene er heklet i tynn babybomull; 165 m/50 gr på heklenål nr 2. Dette blir delikat og fint. Du kan jo teste med litt diverse garn, ingen trær er like. Hva med å dra med seg en tynn glittetråd f.eks? Ikkje sant!
Om det blir skjevt eller rart? Gjør det noe da?? Har du sett juletreet eg laget i fjor?

 

CHRISTMAS TREE
Bildene over
Str fra 13 til 17 cm

 

 

* * * *

 

 

Hele dagen i går, bortsett fra da eg var på posten å hentet en pakke og sendte ei god bunke konvolutter med armbånd, gikk med til å perle…å perle…ja og perle litt til! Tja, eg er vel egentlig litt hekta kan du si..
Dette er noe av det eg har laget;

 

 

 

Nå har eg fått i hus noen flere farger så det eeer mulig å bestille/eller komme med fargeønsker. Dette er noe eg har laget på bestilling, var veldig fra og til om eg skulle ta bestillinger, men fant ut at eg måtte jo bare prøve.
Eg liker jo best å bare lage opp og så selge, men så er det jo noe med å lage noe som noen har lyst på –
Det er jo extra kjekt!

 

Det er fortsatt noen armbånd igjen HER INNE

 

I dag har eg tenkt å ta mor mi sin handel og da tenker eg å svinge ut å sjekke beholdningen hos Stoff&Stil…Trenger fortsatt helt hvite perler, nå vet eg de ikkje har på Sandnes, men kanskje de har fått inn i Stavanger??
Mor mi vant litt monitas på Lotto i helga så da havnet en brun lapp i min lomme – Hva er vel da bedre enn
å shoppe litt stæsj??
Ikkje sant! Woop Woop! Best å hoppe i ei buksa og få på meg skoa!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kjøpte ei oppskrift på strikka trær av en dansk designer… må finne fram det ja. Takk for påminnelsen.
      Å du verden kor fint det øverste brune/gull settet var. Den kunden må bli fornøyd.
      Go handletur på deg. Snille mamman din, hun veit å sette pris på akt du gjør for henne.
      Her er det hurramegrundt og konfirmasjon på søndag, så fruen er en smuuule bissi på kjøkkenet 🤣

Siste innlegg