Det er HØST….øyeblikk!

Designet av Jane of BabyJaneKnits

 

Når det har regnet flere dager i strekk og nattetemperaturen synker farlig fort ned til 10 gr og eg våkner opp av at eg fryser og ikkje svetter….? Ja DA nærmer det seg høst, eller, siden eg får høre at eg var et sensommerbarn, så er det vel nok sikkert sensommer før høst. Anyway, høstprosjektene kan jo begynne å planlegges! Eg startet jo forrige uke eg, ja med å få i hus masse lys i høstfarger og det passer nå i allefall inn i forhold til været 🙂
ELSKER den lune stemningen høster lager til inne ♥ Ja for egentlig; Føler jo ikkje at sommeren får oss til å senke skuldrene?? Mulig eg tar feil, men føler mer at mange går på akkord med seg selv for å få mest mulig ut av sommeren? HØSTEN der i mot! Den får oss jo enda mer til å senke både skuldrene og farten! Selv om alt av skoler og aktiviteter starter opp igjen så roer me mye mer ned når man er hjemme. Synker ned i sofaen under et godt teppe, tenner litt lys og har noe varmt i koppen ♥ ELSK!

 

 

Designet av Jane of BabyJaneKnits

 

Når me så er godt plassert der under det myke pleddet kan man plukke opp kurven med alle de små myke restene i masse fine farger som kler høsten. Strikke seg litt koselig høstdekor som kan pynte litt opp i heimen frem til Julepynten blåses støv av i slutten av november…Det er jaggu meg IKKJE lenge til!

 

PUMPKINS NEUTRAL DECOR
Bildene over

 

 

 

Designet av Jane of BabyJaneKnits

 

Før man vet ordet av så står me også på trappa med 5 kg snop og skriker som ei heks *ler* Syns virkelig at gresskar er en flott høstpynt og den kan så klart brukes heeele høsten og ikkje bare 31/10 🙂 Hadde i grunnen planer om å plante dekorgresskar eg…? Hvorfor dette ikkje ble gjort vet eg ikkje…Eg gjorde jo et forsøk i fjor, men da regnet de bort og råtnet…Har fått det til en gang og da ble det virkelig vellykket!! Det bugnet av små og skikkelig flotte gresskar og de pyntet eg med i lange tider…Blir nok å kjøpe noen på MesterGrønn i går, eller? Tja, eg kan jo bare ta å strikke en hel gjeng! Garn har eg jo all mass av 🙂

 

KNITTED PUMPKIN

 

 

 

* * * *

Midtveis og snart helg igjen gitt! I morgen kwell kommer DibHassan hjem igjen og det gleder eg meg til! Han gir liksom ikkje sååå mye lyd når han er bortreist. For å høre noe må eg sende en melding og de et standarsvar er ofte “Jau” så ja, da er alt i orden i allefall 🙂 Regner jo med at han har det travelt fordi han har det gøy
og han har alltid mye å fortelle når han kommer hjem igjen 🙂

I dag må eg ut en tur da, dvs hvis eg får på meg sko haha Ja den der storetåa er fortsatt vond, mulig det funker bedre med sandaler..? Får teste! I følge PostApp`n får eg 2 ganske store pakker i dag! Mulig du husker at eg nevnte tidligere at eg hadde fått en sponsor som ikkje var så relatert til bloggen? Mmm Eg ga hele greia til Amira siden det passet henne midt i blinken fordi hun har nyoppussa rom. Er ganske spent for jammen var det mye flott! Eg kunne fint tenkt meg noe av det selv, ja i stua f.eks, men siden Ali ikkje var heeelt enig får altså Amira hele pakka! MEN! Selv om det ikkje har noe med en strikkeblogg å gjøre fikk en nå i allefall fikset det sånn at du også få litt goder av det. Garantert at du eller du har lyst på noe av dette, ja for det er slettes ikkje kun for de unge, nei nei. Det passer for alle, og det er litt for en hver smak må eg si 🙂 Du får bare følge med, mulig det først popper opp litt på Snapchat så kommer gjerne resten i morgen eller no. Kommer an på hvor kjapp Amira er
på å montere og få det på plass 🙂

Nå skal eg bare ha med noe kaffi til og så tar eg bare dagen som den skrider fram! Har lite lyst å rydde kjøkkenet så eg håper Ali angriper det!?! Er straks klar for tåfelling og det er jo mye kjekkere!?!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTTERS DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille med ei vond tå! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg