Det er meldt sol…

 

 

Ser ganske så grått og trist ut i dag, kald vind er det også, men eg har trua! Det er meldt sol, i allefall inn i mellom og det er dags for tur! Planen er å gå langt langs sjøen, har regnet meg frem til at det blir en ca 12 km – Det burde gå! Akkurat som forrige onsdag blir det tur med Ine 🙂 Siden hele strekket er 12 km blir det en bil i hver ende….
er noe langt om me skal gå tilbake også haha Får jo være måte på…selv for oss *humrer*

 

 

 

Sånn ellers er eg glad for at det går mot påske og vår for terrassen ser fryktelig misserabel ut….Skal bli godt å få stelt litt ute, vinteren tar på! Eg var sløøøv i høst og lite er nedklippet…Må røske skikkelig her ute før eg kan begynne å rane gartneriene i nærheten.

Men nå? Tja, eg må ha noe mat tenker eg, må nok bli noe med havregryn! Sverger til det når eg skal gå langt. Spørsmålet er bare: Skal eg spise de varm eller kaldt? Eller kanskje eg bare skal drikke de? Frister med en blåbærsmoothie med havregryn og havrekli – Det burde bli bra, men først skal ulltøyet på!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

2 kommentarer
    1. Kos der på tur.
      Ja det er mye grått og trist som dukker opp nå som snøen har forsvunnet. Litt grønske på terrassen som må vekk også ser jeg her hjemme. Jobb for gubben det, så får jeg ta blomstene.

Siste innlegg