Det er så viktig!

 

I dag var eg ute på den faste runde før helga, var innom Mester Grønn for å se om det var noen blomster eg “trengte”! Ente i steden for opp med denne nydelige her! Det er Årets Rosa Sløyfe pin som er designet av
Dorthe Skappel og døtrene og den er virkelig flott- Ja omtrent som et smykke!

Har du mulighet og lyst kan du kjøpe sløyfa HER INNE – Det ligger også mange andre flotte sløyfer og produkter. Litt sånn for en hver smak vil eg tro ♥

 

 

Designet av Bitta Mikkelborg

 

Det er mange designere (og andre) som starter en aksjon i oktober hvert eneste år. Bitta er en av de 🙂 Hun har designet disse flotte sokkene, du kan plukke med deg oppskriften helt gratis. Strikk de, bruke de og vis at du støtter. Eller, noen strikker de, selger de, og samler inn litt penger på den måten. Bitta har også en auksjon på nett hvor du kan bli med på akkurat så mange kroner du selv ønsker, dette er en sak hvor hver krone teller.
Sokkene kan du jo strikke uansett 🙂 Aksjonen finner du HER INNE om du ønsker å bli med ♥

 

 

OKTOBERSLØYFE SOKKER
Bildet over
Str Medium Voksen
GRATIS Strikkeoppskrifter

 

Eg holder på en med en Rosa Sløyfe Jakke og planen er jo til slutt
å sette alle Rosa Sløyfe Pins på jakken 🙂

 

 

* * * *

 

 

Nå først i 19 tiden dalte eg ned her i go`stolen! Ikkje ei perle har eg lagt og ikkje en maske har eg strikket hele dagen! Det tok tid på runden i dag og det tar tid når me kommer hjem. Samtidig som eg ryddet ut varene laget eg middag til Dib som var på vei hjem. Han kom, skifta, spiste og så var det bare å legge på hjul igjen! Lang trening
i dag, 3 timer! Han er vel hjemme igjen i 21.30 tiden og da er det nok rett under dyna. Noen dager er lengre enn andre. Eg er også fullstendig klar for helg!! Måtte det bli ei rolig ei med mye perler og strikking!
Egentlig må de siste Halloween perleriene OG sokkene bli ferdig denne helga!

Nå først, før eg evn benker meg ved perlebordet, skal eg ha meg kopp kaffi og bare puste med magen 🙂
Må kjenne at eg slapper litt av.

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. I år fikk rosa sløyfe enda større betydning for meg hvor viktig det er å støtte forskning. For 3uker siden fikk min datter påvist brystkreft med spredning. Helt tilfeldig for hun ble innlagt med tarmslyng, og kommer ut med kreft. Bare ordet gir frysninger, men takk og pris så finnes det flere behandlingsmetoder, nettopp pga forskning.

Siste innlegg