Det finnes kun en Bloggdronning…

 

Det er på tide at eg tar til ordet, tenker eg...Bloggdronning-tittelen har blitt misbrukt sååå mange ganger nå i 2023 at eg syns det er innafor å ta den til odel og eie 😀 Om man er oppe å snuser på 2.pl (Som visst nok er en dronningtittel verdig) et par timer slenges tiara`en så kjapt på hodet at det nesten blir forsiden av VG…At man ramler 10 plasser og 100`vis, ja tusenvis av sidevisninger ned dagen der på har ingenting å si…Man har jo trossalt besøkt 2.plassen…Ass…! Da eg startet å blogge, å ja det er maaange år siden, da kom man faktisk av forsiden på Nettavisen, ja t.o.m på Tv2 Nyhetene om man kom seg høyt nok opp på lista – Den tiden er forbi, eg mener;
Nr 1 kommer jo ikkje en gang på nyhetene…Det er en sagablott!

Da eg begynte å blogge…la meg sjekke kalenderen.Hmm…Mai 2006 startet eg, på en “stram” plattform som heter Blogrive, der måtte man betale for å blogge og man tjente ikkje ei krone, det var den gang da en blogger ble sett på som en som hadde NOE å bidra med, det var stas på en måte, noe nytt 🙂 Nå virker det nesten som at “alle” kan blogge, i allefall trooor alle at de kan blogge….Vel, akkurat det kan eg jo bekrefte ikkje har noe sannhet i seg…Noen burde holdt seg til Dagboka si, men det er nå en annen sak…

August 2016 flyttet eg over hit til Blogg.no, eg fikk serverte en rimelig lukrativ avtale noen år etterpå som eg faktisk avslo, mulig eg hadde svart anderledes nå siden eg vet mer om hvordan “problemet” kunne blitt løst. Anyway, pr nå er eg fornøyd med en god klunk lommepenger som går rett i Hobbyrommet hver måned 😉 Uansett, det eg egentlig skulle si er...denne lista som alle kaller Topplista…Det er 100 stk på den lista, og da er det for meg ingen Toppliste…I 2016-18 hadde de også en Toppliste, på den var det kun plass til 20 bloggere og hver og en av de fikk god utbetaling hver måned – Syns det var mye mer gøy! Har forresten ligget på “den” topplista siden dag 1 her inne. Dvs eg har alltid ligget blant Topp20 siden august 2016.

Siden i sommer har eg ligget som nr 2 på denne “100 lista” uten at det har blitt nevnt…(Ikkje en gang VG har ringt!??)  Kun med fravær av enkelte dager, bla den dagen Allan var oppe å hilse på og etter det tittelerer seg som “Den o store prominente toppbloggeren“…Okiii…Var visst nok en liten poet innom 2.pl også en dag….da var det virkelig rett før det ble første side av en eller annen lokalavis med tanke på enkelte overskrifter her på blogg.no…forfattet av poeten selv...

Hvis noen skulle være i tvil så er det altså EG som er bloggdronninga, uansett hva andre måtte mene om det 🙂 Andre får kalle seg dronning etter noen timer så…Så hvorfor ikkje!? Nå er det vel også sånn at Tom burde vært konge? Har aldri oppfattet han som særlig blæret og heller ikkje hørt han skrive det selv? Han virker som en veldig real fyr. Derfor tenker eg på en annen som ofte blir tittelert konge, ja både av seg selv OG andre…vel å merke BalkongKongen, men konge er konge så da passer det jo fint med…

 

 

 

…Dette bilde! Dronninga og (balkong)Kongen him self! Til våren ( 10.mai altså) har eg blogget i 18 år, dvs det er ingen over meg 🙂 Eg er absolutt en dronningtittel verdig, uansett listeplassering!

 

 

LAG DEG EN MAJESTETISK KWELL

 

 

 

 

Hilsen Bloggdronninga🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

11 kommentarer

Siste innlegg