Det fødes en apekatt hver eneste dag…

 

Bare sånn i tilfellet du ikkje har fått det med deg så er det L Ø R D A G, og det er H E L G ! Har du mulighet til det så nyt den og KOoOS deg 😀 Eg koser meg på min egen måte, planen var å bare stenge meg inne på Hobbyrommet, det har eg forsåvidt også gjort, men siden eg er ekspert på multitasking har eg også: Vaske klær, hengt opp, brettet og lagt på plass, vasket badet, ryddet kjøkkenet + eg har plantet ut! Inni mellom disse slaga har eg også steket “Noe” for så å male det! Dette skal eg komme tilbake til litt senere, det må nemlig tørke ser du 🙂

I tillegg når eg har sittet ned har eg sett på svenske filmer, jaaa….eg syns faktisk det er en del bra svenske filmer på Netflix, da har eg også fått heklet! (Tar gjerne i mot BRA Serietips!!! Har Netflix, Hbo, Discovery+, Viaplay –
Det må da vel være NOE? Like feel good, drama, action…)

Nå er hodet til A P E K A T T E N ferdig og eg skal starte på kroppen en eller gang i løpet av ettermiddagen, kwellen evn. Du ser, før det blir kwell skal eg også lage taco….Jada, eg vet det var fredag i går, er det så nøye da? Eg mener….Kjerringa tar jo huskvasken i dag!?!? På en lørdag!? Den tok eg på torsdag…liker å ha det unnagjort før helga, selv om gjorde litt i dag likevel….har nemligen 2 rotekopper i hus, eller….
de ser det ikkje er vel mer riktig?

 

 

 

 

Jadde, her bor eg! Nok å holde på med, og innholdet på skrivebordet
endres kjapt! Plutselig kommer eg på noe, da er det gjort!

 

 

 

 

Fikk i allefall masse ministemor i krukkene i dag, dette er standar hvert år…De ser jo litt pjusk ut nå,
men eg vet det blir fint 🙂 Etter hvert ser det ut som 2 baller opp i her.

 

 

 

 

Har 3 krukker med agurker og de skvatt kjapt opp av jorda.

 

 

 

 

Treet rett frem her er et epletre! Jaggu overlevde det vinteren uten så mye som et snev av kjærlighet!
Plantet det på en eplestein i fjor, blir jo gøy å se hvor stort det kan bli?

 

 

 

 

Må nok snart begynne å plukke, bunte og tørke…
jadda…nok å finne på ser du…

 

 

 

 

Tenker eg får bunte opp bladpersillen også…i morgen kanskje??

 

 

 

 

Trooo om det blir sofa her ute i år?? Hmmm Vinner eg i Lotto (må bare begynne å spille først…) så kjøper eg en, TTT når man venter på at gemalen skal svinge verktøyet…Ikkje sant…Her skinner sola hele dagen, har både soloppgang og nedgang. Til venstre kan eg spasere ned til Hafrsfjorden og til høyre kan eg spaserer
(pleier å kjøre da!) ned til havet og
Hestholmen 🙂

Hørte nettopp at vaskemaskinen sa PIP, vel…da er det 50 kg (minst!) med håndklær som skal henges opp….Tenker eg svinger innom kjøkkenet først; Starter med å steike kjøttedeig før eg skjære opp og gjør klart alt av grønnsaker….filleren….GLEMTE Avakado i går….Da blir det ingen “Goakkamole” i dag…Vel vel

Kommer tilbake litt senere med noe utrolig fin eg laget i dag +
en vinner av Give Away`n (Fortsatt mulighet til å bli med)

 

 

KOS DEG!
(Husk: Det er lørdag!)

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg