DET SNØR!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Som eg nevnte i formiddag var det sol og god stemning ut! Da begynner det å krible vettu, ja i de grønne fingrene eg holder på å utvikle 🙂 Eg fikk fart på Amira og før eg tror hun fikk sukk for seg så befant me oss på gartnerier 🙂 Åååå for en DUFT!! ♥ Ja, man ramler jo rett i Våronna med ein gang, det er sååå mye fint, men ennå er det jo en stund til gartneriet virkelig bugner av vår- og sommerblomster. Anyway, eg skulle kun ha mini Stemor/fioler(?) og mini Påskeliljer, likevel gikk eg å spurte etter mini solsikker!?!? Nei, eg var nok ikkje helt våken. Kom da ut med riktig + en sekk jord. Var litt usikker på OM me hadde en sekk i kasse på terrassen, etter at eg var ferdig viste det seg at me hadde det…Jaja jorda kommer aldri bort så den er grei.

 

 

 

Eg startet på trappa, rensket bort all lyngen fra i høst, gravde ut en del jord og fylte opp med noe ny,
plantet og pyntet….Tja, eg må jo si det ble riktig så koselig! 🙂

 

 

 

Det var når eg tok dette bildet eg trodde eg så syner…..DET SNØDDE!!! Ikkje bare det, men det ble jo isende kaldt! FYSJ av meg! Fikk pakket meg inn og ut på terrassen!
Eg måtte jo få gjøre meg ferdig når eg først var i gang.

Alle perlefigurene er etter mønster av Anja Takacs

 

 

 

Det var så fint og vårlig når eg startet, ja eg sto ute UTEN jakken liksom og nå er det snøstorm! WTF!!
Ka er det som skjer?? Er det klimakrise eller hva?? (Ja eg vet, dårlig humor!!) Jaja eg får jo bare krysse
fingrene for at blomstene overlever 🙂

Uansett, det trengs litt perlerier her ute også så eg få bare fortsette i samme stim! Tryller frem litt harer og kyllinger og satse på FLOTT påskevær. Om du joiner perlegalskapen finner du alt du trenger hos Rito Her Inne 🙂

 

 

 

Vel inne igjen fikk eg pakket premiene etter den Søte Give Awayen så i morgen går de i posten. Satser på at de er fremme før påske. Noen sier posten er noe tregere om dagen, men ikkje vet eg 🙂

I går fant eg frem et par av de STOOORE kistekurvene med Hobbystash fra mange år tilbake, jaggu hadde eg MYE mer enn hva eg husket! Fikk sortert ut det eg kan bruke nå så etter på skal eg få sortert i et festlig boks eg fant! En sånn høy boks satt sammen av flere småbokser. Da blir det system på nipset eg bruker! Ååå eg elsker jo sånt dill dall vettu 🙂 Får sette meg ut i Perlekroken å ryddet til et system,
lime litt og etterpå blir det nok perling ved spisebordet.

 

 

LAG DEG EN HERLIG
KWELL OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Våryr Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg