Det tok bare 2 år…

Reklame | Poster Store

 

Det er faktisk OVER 2 år siden me pusset opp stua og først nå fikk eg bilder eg liker på veggen! Eg har hatt mange forslag på bordet, men nå bare tok eg en sjefsavgjørelse og fikk i hus plakater av norske dyr fra Poster Store ♥ Har lenge hatt lyst på et par sauer på veggen, men det har altså ikkje gått “helt hjem” her hjemme *ler*

 

 

 

 

En ting eg vil anbefale på det sterkeste er å sjekke ut litt ideér når det kommer til å lage sin egen Bildevegg! Det ser muligens enkelt ut, men eg lover: Det ER vanskelig *ler* Resultatet på veggen vår ble eg veldig fornøyd med, men det var etter at Amira sin Tetrishjerne hadde “Jobbet” i typ 2 min…..hvis ikkje hadde det vært…

 

 

 

 

…mitt forslag som hadde blitt spikret opp….!
Eg har virkelig problemer med å “rote det til”!

 

 

 

 

Se på den flotte Sauen da! En annen ting; Eg er sjeleglad for at et våget meg på med andre rammer enn kun de svarte som eg har bestilt tidligere – Det har liksom føltes trygt, men eg ble veldig fornøyd med Eikerammer –
Vil tro at akkurat det var avgjørende for at Ali ikkje sto helt på bakbeina *humrer*

 

 


HjortRevStrandgress

 

 

 

 

Har vært veldig effektiv denne uka! T.o.m planteveggen er på plass og Sukkulent Plakatene kom opp samtidig!
Så ja, nå er denne siden av stua ferdig
Woop Woop!

 

 

 

 

Må bare legge til at kjøkkenet er uforandret etter at nye plakater var på plass der ute i fjor sommer.
Elsker den
store plakaten!

 

 

 

 

Det eneste som gjenstår i stua nå er disse 2 her, de skal opp i andre enden av stua, me er forsåvidt enig om motivene, men så var den den plasseringa da: Vedsiden av hverandre? På skrå? Over hverandre? Skal me har et speil i tillegg, ja som resten av landet? Ei hylle? Flere bilder i samme stil…? Ja som du skjønner så kan det sjeldent gjøres enkelt når man har en mann som må T E N K E på alt….Syns du det er rart at ungene og eg benyttet de 2 mnd han var i Libanon for et par år siden? Da snudde me rundt på alle soveromma og pusset opp! Det går radig når man først er i gang når man slipper å måtte tenke så mye….og lenge! Neste gang Ali drar ut på shopping alene, ja da kommer disse opp på veggen, sann mine ord *Ler*

Men ok! Trenger du en ny bildevegg? Inne hos Poster Store finner du plakater som passer i ALLE rom, ja t.o.m til hytta kan du finne passende motiv – Eg lover! Det viktigste nå er at du kan plukke med deg en Rabattkode og sparer en del, eller kjøp desto flere plakater 🙂 Bruk koden vibbedille-45 i din bestilling og spar 45%! (Rabattkoden gjelder ikkje for rammer og Selection plakater) Lag deg en god kopp med kaffi eller annet godt du liker å kose deg meg og klikk deg inn å bare scroll, scroll og kos deg ♥ Alt for mye fint!

Rabattkoden varer i 7 dager og netter 😀 

 

 

HA EN SKJØNN DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Dette ble veldig bra. Men jeg likte ditt forslag veldig godt også.
      Skikkelig fine plakater, hjelper å få litt på veggene.

Siste innlegg