Det var Elkjøp sin skyld!

 

Nå har eg dalt ned inne på Hobbyrommet etter en koselig dag sammen med ungene 🙂 Jaggu fikk eg flotte gaver, men i utgangspunktet er det Elkjøp sin feil for at ungene fikk litt problemer haha De er flinke å spørre hva eg ønsker meg og eg hadde gitt de noen ønsker, som f.eks den fotoprinteren, Cricut og diverse ting fra Elkjøp.
Ble spurt om eg ønsket meg turting, men eg sa at det kan eg heller kjøpe selv litt senere – Dessuten er turting ganske kostbare og eg får meg ikkje til å ønske så dyre ting. Uansett, problemet (for ungene) oppsto da eg fikk mail fra Elkjøp forrige uke om at
eg hadde vunnet et Gavekort på 3000!! Dagen etter kjørte eg jo til Elkjøp å svidde av hele gavekorte på de tingene eg ønsket meg…I følge Dib ble det virkelig krisestemning da eg gjorde det,
men de kunne jo heller ikkje stoppe meg *ler* Lite visste eg liksom!! 🙂

Anyway, eg er jo sååå HAPPY for eg fikk jo flott turjakke i drømmefargen: “KNÆSJ” turkise! Så nå er det intet vær som kan stoppe meg! Hadde eg ikkje vunnet gavekortet hadde det jo ikkje blitt turjakke riktig ennå og eg trenger jo jakka nå så dette var jo bare hell i (u)hell på en måte 🙂 Skal på fjelltur allerede på tirsdag og det er meldt ustabilt vær med regn og nå går jo det brillelfint! + eg fikk tursekk som er perfekt for både fjelltur og dagstur.
Liten kompakt sekk som du “Klistrer” til ryggen 🙂

 

 

 

 

Nå skal eg også utvide kostholdet mitt med noe mer variasjon! Spennende kokebøker og både Dib og eg har plukket ut retter som skal testes ut rimelig kjapt! Det er rart med det når man snur litt opp/ned på kostholdet,
har lett for å kjøre seg fast i et spor og eg kjenner det er på tide med nye input 🙂

Eg er sååå fornøyd og det er neste så eg håper det skal regne litt i morgen for da skal Ine og eg på tur ute ved Orre og Revetangen 😀 Ellers i morgen skal eg bare kos meg her på Hobbyrommet og feire min egen bursdag 🙂 Nå har eg noen snømenn og ei mus her som trenger litt lakk og kjærlighet!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

18 kommentarer

Siste innlegg