Det Viktigste!

 

La meg starte med noe ord som eg fikk tilsendt sammen med den nydelige Juleblomsten over her:

 

“Kjære Vibeke!

Ikke la noen stoppe deg i å være deg sjøl, 
fortsett å skriv akkurat hva du enn måtte
ha på hjerte.

Du er blitt en viktig
person i mange liv.
En deilig, fredfull
høytid ønskes til deg og dine”

 

DETTE er det Jula handler om ♥ Å Glede noen! Hvem DU velger å glede er helt opp til deg selv, HVA du ønsker
å gjøre for å glede vedkomne velger du helt selv, vitsen er at du gjør det fra hjertet. Ting som blir gjort fra hjertet vil alltid varme mest, ting som blir gjort bare for at du skal vise at du er snill holder ikkje “vann”. Det er sannheten.
Det å sitte tilbake å VITE at det du gjorde var godt for andre kan ikkje måle seg med noe. Å få blomster på døren
i dag var som sendt fra himmelen, det har vært en litt tung dag i dag, men det GJØR godt å høre noen som egentlig ikkje kjenner deg si at du betyr noe for mange ♥

Marianne som har sendt meg disse nydelige blomstene er en bloggleser som har følgt meg i mange år, hun er relativt anonym her på bloggen, men eg kjenner henne igjen ved navn når hun kommenterer. Hun er “der” alltid selv om det ikkje er så ofte eg hører fra henne, det blir noen sms`er i løpet av året. I flere år nå har hun sendt med blomster ved jul og andre anledninger og det betyr like mye hver gang ♥

 

 

 

Mens eg sitter å nyter synet av nydelige blomster koser eg meg med en deilig kopp med Julekaffe ♥ Fikk pakke
i går også eg! Denne hentet eg på posten da eg var ute å hentet flere julegaver, åpnet denne i bilen og skjønte ikkje helt hva det var. Et koselig brev lå opp i, også dette fra en bloggleser som Takker for god inspirasjon ♥ Da ble det noen tårer i bilen også! Tusen Tusen Takk Irene, du traff spikerhodet der gitt! Deilig deilig og smakfull kaffi ♥

 

Så ja, det å spre litt glede i andre sin hverdag kan ofte bety mer enn du aner! Det koster så lite å glede noen.
Du tro kanskje det er en klisjè når du får høre at et smil og en klem betyr så mye? Det kan bety alt for noe, selv om du ikkje egentlig kjenner vedkomne. Ikkje være redd for å våge, det blir uansett aldri feil.

Om du skulle føler deg ensom og forlatt noen ganger så vit at du vil alltid bety mye for noen ♥ Om ikkje alle liker deg så er du ikkje alene, man kan ikkje, selv om man egentlig ønsker det – tilfredsstille alle. Mer enn å forholde seg til sannheten, snakke fra hjerte og handle etter fornuft kan man ikkje gjøre ♥

 

 

LAG DEG SELV EN GOD
KWELL OG NYT DEN!

 

 

 

Juleklem fra ei Takknemlig VIbbedille

8 kommentarer
    1. Du er fantastisk 💜Og det gleder meg stort å se deg øverst på listen. Ja det blåser nok ekstra på “toppen”, men stå på videre. Jeg elsker å lese bloggen din 💜

    2. Dette var nok vel fortjent. 🌹
      Det er så kjekt å følge deg på bloggen.
      Ønsker deg en fin kveld, min kjære og jeg skal på julekonsert i kveld.

    3. Så hyggelig å få koselig hilsener i posten, og på døren. Det er deg vel unt.

      God jul, Vibeke

    4. Du fortjener blomster og kaffe i posten. Jeg har lest bloggen din i mange år. Tusen takk for alt du skriver om. Du inspirere meg. Jeg gleder meg til den dagen jeg kan strikke igjen.Hatt frozen skulder i over 1 år . Utrolig kjedelig…da har en av dagens høydepunkt vært å lese bloggen din. Jeg ønsker deg en riktig God jul. Forsett å være den du er.. 😊

    5. Dette fortjente du ❤️. Varmer ett hjerte 💜. Du er dønn ærlig i alt du skriver, stå på!!! ❤️.

    6. Så koselig, da! En liten overraskelse, et smil, en klem kan bety enormt mye!

    7. Det var velfortjent😊
      Du har en koselig blogg med masse inspirasjon. Så sånne ord du skriver i dag også.
      Ønsker deg en flott dag😚

Siste innlegg