DETTE BLE JO HELT PERFEKT!

 

Da det i sommer ble avgjort at eg blir med på Strikkefestivalen i oktober satte eg i gang jakten på noe å henge hele galskapen på – gudene skal vite eg har klikket meg rundt på jakt. Startet på Finn.no hvor eg alltid starter når eg trenger noe, men fant overhodet ikkje det som stemte med bildet eg hadde i hodet…Ting eg fant andre steder stemte heller ikkje med bildet + at det var ganske stive priser på den som minnet om noe eg ville ha…

Det gikk faktisk ei stund før eg kom på å søke etter det på Aliexpress….Gjett om eg fant akkurat det eg ville ha! Woop Woop! Eg gikk mange runder med meg selv før eg bestemt meg, sendte noen mailer til selgere for å høre om stativene var tunge. Selgeren for disse sa de var tunge, og det er de! Eg er kjempefornøyd, ja så pass fornøyd at eg sendte avgårde en bestilling til i dag!! Må ha plass til alt og eg ser egentlig bare kaos ved å presse alt inn på et stativ, blir mye frem/tilbake når man skal ha av 1 liksom. Selv om stativene er veldig stødige og har bra tyngde ble det tungt når alt hang på, derfor har eg snudd 1 pinne på hvert stativ for å fordele vekten – Ble helt KONGE!

 

 

 

Sånn, nå kan eg krysse av et “problem”, det tok nøyaktig 30 dager fra bestilling til dette lå i postkassen så da kommer nok de neste også i god til før Festivalen 😀 Sjekket opp leveringen på alle dubbeditene eg venter på, de er det minste kommet til norskegrensen 🙂 Er må bare å smøre meg med tålmodighet….Har en del eg kan lage opp uten dubbeditter så eg får lage det først. Dessverre ligger ingen av dubbedittene på bildene ute her på bloggen, men du finner andre Strikkemarkører HER og Veskepynt HER – Ellers alt annet Her Inne 🙂

Nå skal det monteres videre…

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Herlighet ja! Gjett om de var perfekte.
      Sku gjerne ha deltatt på den festivalen, men øyna jo ett håp om «etterpåfest» her på bloggen. Nyt dagen og æ tenk på dokker alle i denne tida. 💛

      1. Håper det hehe Med noen 100 strikkegale mennesker samlet på et sted er i allefall muligheten til stedet 😀 DAAA skal eg love at Vibbedille etterpå går bananas i BlackWeek…..Har en plan MoHaaaa

    2. Hei. Ser du handler fra Aliexpress. Har du handla mye der, og er du fornøyd? Jeg har handla litt, men lurer på om jeg skal ta steget fullt ut:)

      1. Eg handlet for først gang nå i sommer, det går mest i dingser og dubbeditter. Handler for sånn 2-300 hver gang for eg tenker d går greit om det forsvinner. Alt har kommet frem, ryddig og greit. Småpakkene kommer t.o.m opp i Postappen så det virker veldig skikkelig kontra eBay for en del år siden. Har også ved flere anledninger sendt mail til selgere og spurt om ting, har fått kjappe og skikkelig tilbakemeldinger. Alle mine pakker har kommet innen ca 30 dager 😀 Betaler kun via Paypal for det er en extra trygghet 😀

Siste innlegg