Dette blir bra!

 

Nååå er eg skikkelig fornøyd, eg digger matchen her altså! Hvis eg skal strikke denne jakka frem/tilbake fra under ermene til ønsker lengde…? Vel...da er det ganske så stor fare for at dette blir en sånn berømmelig UFO som eg liker aller minst i strikkeverden…Sukk…Legger man der i mot inn noen striper, ja da går det straks mye kjappere med én gang! Man må elske striper! At striper på tvers sies å gjøre oss breiere, vel…det betyr lite,
bare eg får noen striper 🙂

 

 

 

 

Dobbel Tynn Alpaca funker fint sammen med det turkise garnet (Som også strikkes dobbelt) Stripene blir en tanke pusete i forhold, så dette blir riktig så bra! Fargene sammen syns eg jo er fortreffelige, lime og turkise funker alltid!

Ååå på et vis hadde eg ønsket eg bare kunne tatt på meg tjukke ullsokker, benket meg inne
på Hobbyrommet med kopp varm drikke, serie og så bare strikket i vei…

 

 

 

 

men neida…Denne tutta skal kle seg i ull og vindtett for i dag skal en ny topp beseires! Skal møte storesøs på Hana kl 11, så kjører me sammen til Sviland hvor det blir å toppe Topp Nr 3 av listen Topp 10 i Sandnes 2023 🙂 Det er meldt sol og kaldt så dette går nok fint og sååå kan eg kjøre hjem
å strikke videre med mye bedre samvittighet 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg