Dette er Oleana Garn

 

Som lovet kommer det altså her litt bilder av Oleana Garnet mitt ♥ Eg har hatt dette noen år og i starten hadde eg jo mange planer, men med mye på gang får man ikkje gjort alt. Det er synd for garnet er nydelig ♥ Har prøvd
å søke for å se hvor man kan få tak i dette, men etter som eg husker så fikk hun som hadde det før meg kjøpt det på Oleana fabrikken, så derfor trooor eg kanskje det aldri har vært for allemanns eie? Det lages mye lekkert av dette garnet som selges, både av klær og interiør —> OLEANA

 

 

 

 

Så ja, til dere som lurte så finner eg ikkje ut evn pris på dette. Men, hvis eg da tar utgangspunkt i f.eks Hillesvåg sitt Kamgarn som er i samme gate og eg tror ikkje dette Oleana garnet var billigere,
så koster jo Kamgarnet 115 kr pr 100 gr. Slettes ingen upris for denne type garn.

Totalt så veier garnet på bildene over her ganske nøyaktig 1500 gram/1,5 kilo. Hvis dette hadde vært Hillesvåg sitt Kamgarn ville prisen vært 1725 kr. Hvis du kunne tenkt deg garnet på bildene syns eg 500 kr + porto er en grei pris. Den portoen blir bare dyrerer OG dyrerer! Eg sendte noen pakker i går, eg trodde jo det var 140 kr (Trodde eg hadde sjekket riktig *ler*) Utifra erfaring fra postbesøket i går vil dette garnet koste 175 å sende vanlig, eller 185 kr for Norgespakke. Hvis du er interessert dette garnet send med en meldingen dere det passer deg best 🙂
Nr mitt er 93899225 hvis du liker best sms.

SOLGT!

Er litt rasløs i dag, har lyst å bare rydde, men så skal eg jo ut i halv 2 tiden og da vet eg ikkje om eg gidder sette
i gang før eg er tilbake…Fikk mld fra ei på Finn i går om eg hadde senga ennå (Den som eg gir bort), eg svarte Ja, men har ikkje hørt noe mer…Hmm…Hadde vært greit å fått den bort med tanke på at den står MIDT i stua *ler* Fikk da i det minste solgt Trimsykkelen i går haha Så sånn sett kan eg nå flytte den senga
ut på gangen hvis det skulle drøye.

Ute? Vettu?? Det minner sørgelig nok om HØST!
Satser på at det er bare litt forbigående dårlig vær 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Om du kjøper frimerke/pakkelapp på nettet/posten.no blir det billigere enn å gjøre det i post i butikk. Du kjøper og betaler via vipps eller bankkort, så kan du selv skrive ut pakkelapp eller så skriver de på posten ut til deg via en QR-kode du får når du har betalt på nettet. Veldig enkelt og billigere.
      Oleana-garnet er nydelig.

Siste innlegg