Dette gir mening!

Foto og Strikket av Sissel 🙂

 

Er det noe eg virkelig setter pris så er det tilbakemeldinger fra deg som leser! I går fikk eg en lang og kjempekoselig mail fra Sissel som er mamma`n til Gråpus på bildet over ♥ I januar skrev eg DETTE INNLEGGET som inneholder gratis oppskrift til denne flotte sofaen. Sissel ble inspirert og satte i gang! Hun startet med å hekle, men da det var bedre for henne å strikke la hun om til strikkepinner, dog etter oppskriften og som du ser så gikk jo det helt elegant! Hun kjøpt skumgummi og klippet til å trakk sofaen med det hun hadde strikket, ja det ble t.o.m et aldri så lite Granny Teppet der – Har du sett så flott? Og Gråpus? Ja han er en voksen herreman og ser da virkelig ikkje ut til å klage på sitt nye møbel 🙂 Noe så nydelig!

Når så Sissel fortelle meg hvor mye glede dette prosjektet har gitt henne siden januar blir eg ganske rørt. Eg vet hvordan en tøff hverdag kan være i forhold til det å være syk, og eg har også etter mange år skjønt verdien av å ha et håndarbeid å glede seg til – Det gjør det veldig ofte enklere å stå opp hver dag ♥ Samtalen med Sissel i går beviser nok en gang at noe av det eg gjør hver dag betyr noe for andre – DET gjør meg lykkelig!

 

 

TUSEN TAKK

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

9 kommentarer
    1. Men herlighet så søtt da! 😀 Tenk så glad folk er i dyrene sine, det rører meg <3

    2. Knallfin sofa, denne så jeg förste gang i en podcast fra knitgirlls. Leslie lagde den,men hennes katt var ikke imponert dessverre. Men Gråpus ser ut til å digge den. Knallfint arbeid. Og du Vibbedille betyr uendelig mye for meg. Du ga meg sparket bak til å pröve engelske oppskrifter og nå går det hovedsakelig i de. Du var forresten den som fikk meg til å lage fisketeppe. Og det er i bruk den dag i dag..

      1. Så koselig og ikkje minst godt å høre, Takk skal du ha <3 Oj….fisketeppe ja…nok en litt dårlig samvittighet her hos meg for det er fortsatt ikkje ferdig montert…sukk

    3. Du sprer glede, jeg har kjøpt meg perler og krakk fra IKEA. Må snart begynne å perle, men strikker foreløpig.
      Koser meg når jeg leser bloggen din☺

      1. JuHuu så gøy! Eg har en ny krakk på lur eg også, har ikkje helt bestemt meg for farger/motiv eller mønster ennå, men har lyst på en morsom en som kan passe på Hobbyrommet 🙂 Eg må garantert stable ting litt i høyden så gudene skal vite eg kommer til å trenge en krakk 🙂

Siste innlegg