Gratis Sofa til katten!

Designet av Red Heart Design Team

 

Kanskje dette er “senga” Milo vil ha? Sin helt egen sofa! Ikkje sant vel…Her i heimen har han tatt den ene Reclinere`n + den ene enden på sofaen, på hver plass ligger det et svart pelsteppe…Sånn blir det når han nekter å legge seg i sin egen seng med det skjønne alpakkateppe som eg strikket…SUKK…for en sta katt!

 

 

 

Designet av Red Heart Design Team

 

Så ja, kanskje eg rett å slett er nødt til å lage en slik en? I “riktig” farge hadde den sikkert glidd inn i stua her, kunne spandert et par løse sofaputer opp i også 🙂 Jepp, det kunne blitt riktig så flotte…eller not!?!

 

KITTY COUCH
Bildet over
Str ca 40 cm C 60 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Da er eg forhåpentligvis i gang med en ny type påskekylling! Som vanlig ser det bra ut både på papiret og i hodet, nå gjenstår det å se om det er sånn det blir! Enn så lenge ser det bra ut. Det er fortsatt det samme deilige garnet som er i sving og når eg forhåpentligvis har en flokk ferdig legger eg ut oppskriften 🙂

Men nå skal eg rigge meg til her i go`stolen, strikke, myse litt på Farmen og sååå må eg faktisk tidlig i seng!
Bør egentlig stå opp lenge før fuglene fis i morgen! Legetime kl 10:15 er søren ikkje bare bare!

 

 

LAG DEN EG
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. hadde jeg hatt en katt ennå ville jeg strikket en sån kattestol helt klart :=) den var superfin,lykke til hos legen i morgen ,jeg skal på fredag men ikke før kl 13 og jeg blir hentet med taxi så ingen stress for meg

Siste innlegg