Disse ser kjappe ut!

Designet av  Alicia Plummer

 

Kjappe votter (eller, dette er vel mer hansker) er greit å ha på lur om kulden kom plutselig på deg hehe Strikk de mens du spiser frokost og de er ferdig før du skal ut *smiler* Dvs du har plenty av tid om du kjenner noen som trenger et par av disse under årets juletre, kok deg en god kopp kakao,
sett deg foran vedovnen og kos deg Ho Ho Ho

 

 

 

Designet av  Alicia Plummer

 

De er strikket i ull/merino med ca 100 mpr 50 gr, altså: Dette går fort! Strikkefastheten er 16 m på pinne 4,
eller den pinnen du selv overholder strikkefastheten med.

 

WAYSTONE MITTS
Bildene over
3 størrelser

25% på oppskriften ut fredag

 

 

* * * *

 

 

 

Jaja nå nærmer det seg gitt….eg er litt irritert, ja for hele 2 ting faktisk!! I går fikk eg beskjed om at julekortene eg har bestilt ikkje fikk plass i postkassen!!! *Irritert 1* Grunn for irritasjon: Eg har noen pakker som BØØØR sendes
i dag og opp i de pakkene vil eg jo legge julekort…Sitter her å “tapper” neglene i bordet og venter på videre beskjed NÅR og HVOR eg kan hente de….

Irritasjon nr 2 – Ja den er på irriterende, og ikkje minst skuffende….Eg skrev Dette Innlegget i går, så gikk eg inn på den lokale Tanangergruppen og fortalte kjapt hva eg holdt på med og at eg kunne kjøre noen runder her på bygda om noe hadde ull de ville kvitte seg med. Vel…innlegget mitt ble slettet fordi det man skiver om må være innen for denne geografien!?! Alt det må gjelder for her i Tananger...det skal heller ikkje skrives om negative forhold?? Hmm Eg kan jo godt snu på flisa da og kanskje heller si at eg “rydder skapene til beboerene
i Tananger!!”
Dette har eg gjort før, spurt i samme gruppe og eg har hentet masse ull og klær, men tydeligvis ikkje nå lengre…eg skal jo tross alt hjelpe noe i Stavanger og ikkje Tananger…

Jaja, jaggu godt eg har en 4 kilos kakemanndeig å bryne meg
på når eg har sååå mange irritasjoner! *ler*

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg