Drømmefanger – Gratis oppskrift

Designet av Renata Saj

 

Her kan du i grunnen bruke akkurat det garnet du har eller vil bruke, er slettes ingen fasit på det. Det du syns er fint, blir fint. Det er blitt brukt litt tynt bomullsgarn eller heklegarn. Du hekler selve “Mandala`en” og på resten kan du jo egentlig knyte opp det du ønsker 🙂 I fjor da eg ramlet ut på perlekjøret fikk eg i hus noen sånne små armbåndsskjell, hmm de kunne blitt fine på en drømmefanger ♥

 

 

 

Designet av Renata Saj

 

Disse syns eg var extra søte, likte “anhengene” her! Kan jo være fine å pynte opp med ute i hagestua kanskje? Hvem har vel ikkje en drøm de ønsker å fange? Eller, kanskje ikkje? *fniser*

 

STAR DREAMCATCHER
Bildene over
Dia. 10 cm – 15 cm – 20 cm
Gratis oppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Tidlig i seng, betyr litt tidligere opp 😀 Ble nesten 8 t på øyet i natt. Egentlig skulle eg snart vært ute på hjul for
å dra til legen å ta en del prøver. Har time på Nyreavd på fredag og må alltid ta diverse prøver i forkant, men oppdaget når eg fant frem papirene at timen på fredag er ALT for tidlig – for meg!! Eg vet det ligger i “systemet” et sted at eg bør ha time etter kl 12, men men, ikkje verre enn at eg ringer å endrer det i dag 🙂 Må nesten det. Da blir det muligens bare en tur til mor mi i løpet av dagen. Lovet henne noen skåler med gelé og semuliepudding før helgen, men tiden strakk ikkje til på fredag så da gjør eg det i dag er planen.
Kokte alt ferdig i går kwell så det går fint 😀

Planer ellers for dagen? Hmm Tja ute plasker det ned så der har eg ikkje tenkt å gjøre noe. Blir nok å surre litt inne på Hobbyrommet etter hvert. Før helgen bestilte eg meg noen perleesker (Hama) med figurer designet av Anja Takacs eg fikk lyst å lage, ser nå i app`n at de er på vei! Det har vært så vått ute etter at eg tok ned perlepynten
og eg ikkje har fått opp noe nytt! Så lenge har det ikkje vært uten perlerier siden eg startet for 2 år siden, tenkt det du?? 2 år siden eg ramlet ut på Hama kjøret! Må nemlig også male litt på den ene veggen før eg setter på noe nytt, og male kan eg ikkje gjøre når det regner…*Venter….*

 

 

LAG DEG EN
FIN MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg