Drømmeteppe – Gratis Oppskrift

Designet av Dedri Uys

 

Tror ikkje det finnes noe annet teppe som det passer bedre å skrive “Drømme” foran! Ååå bare deee fargene!
Blir ganske matt kan du trygt si 🙂 Lappene ser jo helt nydelige ut, tenk å bare sitte og kose seg med dette?

 

 

 

Designet av Dedri Uys

 

Garnet er tynt, ca 200 gr er 1000 m, en helt KILOMETER liksom!
Det finnes si flere fargerkomboer og noen av de kan du se HER INNE 🙂

 

 

 

Designet av Dedri Uys

 

Har ikkje helt funnet ut hvor stor hver enkel lapp er, mulig eg har sett meg blind? Uansett, greit med lapper av denne typen for du hekler jo uansett hvor mange du trenger og vips så er det et teppe 🙂 Nydelig, rett og slett ♥

 

SOPHIE`s DREAM
Bildene over
Gratis oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag, og poff så var det kwell og eg er trøtt som en dupp 🙂 Blir nok tidlig i seng for å ta fatt på uka i morgen. Nå er det bare å krysse fingrene for at situasjonen kan bremses der borte på østlandet slik at ikkje alt og alle blir berørt mer enn det me allerede er ♥ Hadde bare alle skjønt at hvis alle gjorde som de fikk beskjed om vil nok dette med tiden normaliseres – forhåpentligvis. Eg krysser fingrene som sagt mens eg spriter meg fra topp til tå hvor enn eg går. Planer for uka er å få levert alle de 51 flotte genserene eg fikk ♥
Det blir nok en fin opplevelse og mange glade barn ♥

Nå tenker eg at strikketøyet i kurven er en fin ting å ryke seg løs på 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg