Du Bunny, du Bunny…

 

Hva lå vel i postkassen min i dag? Ikkje sant! En gave fra Drammen og Balkong Kongen, for de uinnvidde: Bunny 🙂 Der tok du meg jaggu meg på senga, men så koselig! Endelig en pakke eg ikkje har kontroll over *ler* Blir akkurat som en liten unge igjen, men det gjør eg i grunnen alltid når det fylles opp under juletreet….
(Selv om det er eg som har fikset de fleste *fniser*)

 

 

 

 

 

…Å ja, pakken gikk rett under treet så eg åpner den i morgen *Lydig pike* haha Dvs: Fortsettelse følger….muligens 🙂 Tusen Takk Bunny, dette tente en gnist med barnslig juleglede

Siden eg nå har Bunny her, det er nok mye som kan sies om han, eller eg VET det sies mye om han…Det er ganske trasig når “folk” bestemmer hvordan andre er uten i det hele tatt å ha prøvd å forstå, eller møtt personen når anledningen har bydd seg. Fordi om en person har andre meningen enn deg selv så vil jo ikkje disse meningene i seg selv definiere en person, eller? Dessuten….når man er voksen (Her er absolutt alt relativ) er det faktisk mulig å ha det fint sammen og heller være enig om at man kan være enig om uenigheter, ikkje det? Nemlig! Dessuten…noe som noen bør tenke på er: Å være i mot islamisiering er ikkje det samme som å være rasist….
Da er i såfall eg også rasist, noe som hadde vært merkelig? Gift med en araber i 32 år og har 2 barn som er 50/50 norsk/araber…Men nok om det, selv uten denne julegaven fra Bunny så er han en knakende fin fyr, og det kommer fra hjerte. Me holder dessuten på å planlegge ny tur til Bergen! Denne gang skal det være noe varmere
i lufta, tenker våren/forsommeren passe best siden Bunny sin vinterpels er i en noe dårlig forfatning i år *humre*

 

 

 

 

Siden de fleste har sluttet med julegaver (Noe som er helt greit) er det en del år siden det var så fult under treet vårt 🙂 MEN! Ikkje vet eg, men under her er det gaver både fra Milo (<—Katta!), Fjøsnissen, julenissen, Fjompenissen….ja t.o.m fra Spiderman så eg det var gave fra !! Kan jo være koselig siden me kun er 3 her i morgen 🙂 Me skal nok kose oss, og eg er overbevist om at Amira får det helt supert hos Svigers, er første jula hun ikkje feirer hjemme Innrømmet at det er litt rart, men sånn skal det være, noe annet hadde ikkje vært riktig og det er en familie på andre siden som garantert føler det på samme vis

Nå mekkes det diverse matretter på kjøkkenet, ikkje av meg da for eg er nydusjet og har selvfølgelig tatt på meg julepysjen. I kwell blir det taco og senere i kwell blir det fenalår, rømme og flatbrød. I morgen er det kalkun, 1.dag er det OGSÅ kalkun (hehe) og 2.dag blir det lammelår….resten av jula blir det knekkebrød før det selvfølgelig blir Meza på Nyttår 🙂 Om man er få eller mange på jul spiller ikkje så stor rolle tror eg, me kunne ha feiret hos storesøs om me ville, kanskje neste år? – I bunn å grunn handler det jo også om innstilling, og er den på rett sted så blir det bra – Min innstilling er som alltid positiv og eg er flink til å legge til rette for at man skal kunne kose seg 🙂

Vel vel, nå skal eg perle litt og kl 21 har eg date med gutta og “Grevinnen og Hovmesteren”
Man kan jo nesten ikkje si høyt at man ikkje fikk den med seg *ler*

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Tusen takk for julekort Vibbedille. Det satte jeg pris på.
      God jul til deg og familien. 🎄🎅🏻🧑‍🎄

    2. Nyt kvelden før kvelden 😃. Ønsker deg og dine en varm og fredfull jul 🥰

    3. Så hyggelig med pakke, du var vel den nylig adopterte tanten tenker jeg. Virker som er herlig fyr.
      Tror verden hadde vært mye bedre om vi alle godtar at vi er forskjellige og har ulike meninger. Gjelder å respektere hverandre.
      Lag deg en fin lille julaftenkveld.
      Klem fra Liv

      1. Nei,tante er ei annen,eg er venninna haha
        Respekt er viktig ja,alt hadde vært såmye bedre om alle hadde nok innabords av det 🙂
        Kos deg du ogsåog nyt en fin jul:)

    4. Kjekt at du fikk gave av Bunny. Bare å holde seg i skinnet ja, og vente til i morgen med å åpne. Så forresten den fine gaven du sendte til Bunny nå i førjulstiden. Ha en fin lillejulaften 🙂

    5. God jul Vibbedille, og takk for det fine kortet .
      Jeg viste det til Eldste Sønn, og nå er han fast bestemt på å lage julekort til neste år. Tipper han fikk en ide i hodet av det fine kortet ditt.
      Bunny virker som en fin fyr, selv om vi er uenige om mye. Han har mye kjærlighet og omtanke i seg.

Siste innlegg