“Du er rå!”

 

Takk Takk!

Herlig start på dagen – Den lå i postkassen i går, men eg åpnet den nå i morges når eg skrudde på lyset her på Hobbyrommet. Denne dagen blir nok bra, gleder meg i allefall 🙂 Dagens destinasjon blir Clarion Hotell
i Stavanger og årets Strikkefestival! Blir kjekt å treffe kjekke og kjente folk igjen, noen er det lenge siden sist. Garantert at det blir mange fristelser også…sukk…men men, det er jo bare en gang i året!

 

 

 

 

Er en stund siden eg har lest en papirbok, men denne skal eg lese! Eg liker Morten, det har eg gjort i mange år! Selv om eg ikkje ser “Skal vi danse” i år (Blir litt lei slike progam som er “like” hvert år…”) så digger eg Morten
i det programmet, me trenger personer som han. Glam, glitter og farger i hverdagen er nettopp
det lille extra som bare gjøøør dagen!

Men nå? Nå skal eg få på meg SOLSIKKENE og skoene, slenge sekken (med strikketøy) på ryggen
og sette kursen inn mot Stavanger! Her er det forresten kuling og kaldt!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg