Eg blir aldri mett…!

Designet av Astrid Schandy

 

Hvis du V I R K E L I G har lyst å hekle deg et flott og spesielt teppe, ja da stikker du inn på Astrid Schandy sin Ravelry Profil! WOoOW! Eg er forelsket i så mange av hennes tepper, ja eg kan umulig velge! Men, nå midt på sommeren er det jo DETTE TEPPE du bør sette i gang med om du vil ha det fineste og koseligste Juleteppe! Fatter ikkje helt hvordan dette hekles, det er jo nesten som teppene er malt! Hun har også dette juleteppe som du kan starte på nå, eg tror bare at det kanskje tar litt tid så best å være litt tidlig ute 🙂

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Eg liker veldig godt det nyeste, altså dette fisketeppe 🙂 Når man først er i gang kan man jo også hekle det andre fisketeppe også – Hvorfor ikkje! Ååå eg blir ganske giret og skulle så gjerne bare satt i gang! Teppene er heklet
i Scheepjes Catona og der har du jaggu mange farger du kan plukke med deg 🙂

 

Astrid`s SCHOOL OF FISH BLANKET
Bildene over
Str 130 cm X 170 cm
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Brannfaren over nå, eller? Jaggu har det regnet i går kwell og i natt! Det er som hele terrassen strutter! Overdose med vann var nok det eneste alle blomstene virkelig trengte, ja og så lukter det så godt etter ei skikkelig jordbløyda 🙂 Kommer visst mer både i dag og i morgen, i morgen blir det også tur. Heldigvis har me planlagt en tur ut på ettermiddagen/kwelling og da skal det visst nok være opphold – Så det går fint! Hadde tenk meg en tur i dag også, men sååå hadde Ali et ønske om å kjøre på et par butikker + eg har en avtale i 18 tiden i kwell….Dessuten har eg kun sovet litt over 4 t i natt og burde hatt meg en nap på sofaen…

 

 

 

 

I går spiste eg en sen middag slik alle de “pene” gjør og denne suppa blir eg aldri lei, tror eg! Korianderen på terrassen hadde endelig vokst nok til at eg kunne plukke en liten bukett, og det var akkurat det som
manglet som topping! Ahaa den er virkelig snadder!

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg