EG ER RAPPORTERT OG BLOKKERT


Jepp, det er det eg er! Hvem som har gjort det eller hvorfor det er blitt gjort har eg ennå ikkje fått svar på. Dette gjelder da på Facebook. Eg kan kun poste på min private profil + på bloggsiden min på FB. Kan ikkje posten på gruppa mi “Koselig strikking for alle” heller og der får eg beskjed fra medlemmer at alle min innlegg som tidligere var postet nå er borte. Noe eg syns er snodig er at eg kan se innleggene min på den gruppa,
altså på
Koselig strikking for alle”.

Det eg lurer på er, når en person rapportere f.eks et innlegg på min gruppe så er det eg som Admin som får beskjed. Da kan eg velge å slette dette innlegget eller å godta det slik at det blir postet. Men hvis man f.eks rapporterer det direkte til FB så er det vel da FB selv som sletter det? Det eg da syns er rart er at FB kan se på en strikkepost og syns at det er upassende! Skjønner i grunnen fint lite av dette. Har nå sendt 3 klager til 3 forskjellige steder via en FB link så får man se om det blir noe respons. Det finnes en hjelpeside for FB på Facebook,
men det hjelper jo meg lite siden eg ikkje får postet haha

For å si det sånn, eg VET at det finnes damer der ute som over hodet IKKJE liker meg og det er for all del helt greit. Me trenger da slettes ikkje like alle, men uansett om de liker meg eller ei så er det da ingen grunn for å gjøre f.eks ting som dette. Når eg poster innlegg som gjerne får litt reaksjoner så er det jo ingen løgner eg poster! Eg poster evn Fakta eller MINE meninger, og vettu? DET ER LOV DET! Noe annet er knebling av yttringsfriheten. Herregud om eg skulle blokkert alle de som ikkje er enige med meg! JISES! *Fulltidsjobb*

Tror eg kan med hånden på hjerte si at eg aldri har postet noe støtende, noe som har vært for å gjøre andre noe vondt!? Andre bloggere kan ha tonnevis med f.eks snikreklame på både det ene og det andre og være tilnærmet nakne i postene som de publiserer på FB, men GARN og STRIKKE ja det kan knebles *ler*

Kanskje fordi andre sitter uten en tråd? *ler meg ihjel*

For å si det sånn, det er noen personer som popper opp i hjernen som eg tror kunne ha gjort noe slikt som dette HVIS det er enkelt personer som har rapport meg. For sikkerthetsskyld har eg nå blokkert noen, ikkje for at tror det hjelper, men om det skulle være en eller annen av de så kan de i allefall ikkje gjøre noe mer. Rart, men i en slik situasjon så blir man jo nesten litt paranoid! haha

 

Men men, eg har et SupportTeam bakom selve bloggen så eg skal ta en prat med de. Regner med at pga jobben de har så vet nok de mye mer enn meg når det kommer til slike situasjoner som dette 🙂

 

 


Har allerede sittet å potlet en stund mens eg hadde Vegard & Morten på ørene! De gutta kan da virkelig få humøret opp på hver og en 🙂 Nå skal eg bare fortsette å kose meg med kofta så håper eg at de som ønsker å “Knekke”(??) meg har det kjekt og at de sitter med en god følelse inn i seg! Fy på deg!

 

Fortell meg heller hva vondt eg har gjort deg, men det tør du vel neppe…

 

 

KOS DEG OG HA
EN DEILIG SØNDAG

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

18 kommentarer
    1. Dette faller jo på sin egen urimelighet, og det vitner om at FB inne har sjekket innholdet i det som er rapportert.
      Jeg har aldri sett noe usømmelig hos deg, og jeg leser bloggen din hver dag.

      Det kan hende jeg ikke alltid er enige i alt, men det er jo bare sånn det er.

      Som jeg sa i tråden på FB så må du prøve å heve deg over det, og vet du hvem det er så konfronter dem – eller blokker dem

    2. Da har folk lite å gjøre gett kos deg med strikking det gjør jeg også.ønsker deg en fin dag som du kan ha det med pinner og garn.

    3. Utrolig hva noen finner støtende du😁😁😂 Bruker du feil type pinner? Eller garn?
      En kan jo ikke annet enn å riste på hodet av sånne folk… Håper d ordner seg snart for deg…

    4. ??? Læser din blog hver dag, er glad for at følge dig og din familie. 😁

    5. *sukk* har ikke noe fornuftig å bidra med men vil bare vise at jeg er oppgitt over hva voksne mennesker klarer å å få seg til å gjøre mot andre. *dobbeltsukk*

      Håper du finner ut av dette tøvet – fort! Godt at du har noen som kan finne ut av dette, lykke til!

    6. Hei.Sorry at jeg sier det. Men enklete kan feie for andres dører før dem feier for sin egen. Har vert borti det selv men med katter. Jeg ble meldt til matttilsynest av et menneske som burde ha blitt meldt selv. Men de var har og lurte på hvorfor dem var her. Jeg vet hvem som meldte meg og gikk ut og spurte om den personen kunne skrive til meg. Men tror du hun gjorde det å nei så voksen var hun ikke.
      Det er enkelte som må syte og klage på alt og alle .
      Ta det med knusende ro alt bruker å ordne seg.
      Liker å lese dine ting for mange gode råd.

    7. Stå på🤩 og blogg videre👍 Kunne ønske du kan skrive litt om hvordan man strikker raglansfelling. 🤔Så populært det er med strikking, men ingen som arrangerer kurs der man kan lære om raglanfelling🤨

      1. Det kan eg garantert hjelpe deg med. Strikker du fra bunnen av eller fra toppen og ned? Jaja eg kan forsåvidt angripe begge veier 😊👍

    8. Der ser du, sånn går det når du bruker billiggarn fra Nille og handler på nettet!

      Nei alvorlig talt. Her har noen hatt for lite å drive med og Facebook folka har ikke sjekket.

      Din gruppe er den hyggeligste håndarbeidsgruppa på face. Inspirerende og ikke det minste usømmelig. Her håper jeg noen ordner opp og at melder skammer seg! Stå på du!

    9. Bloggen din er koslig og har ennå ikke lest noe støtende. Stå på videre med å fortelle det du har på hjerte. Og likte innleggene dine spesielt om billig garn. Har hat noen diskusjoner om dette emne på strikkekafe. Ønsker deg en en fortsatt god pinse. 😊💐

    10. Leser bloggen din kvar dag. Du inspirerer og gjør så fint håndarbeid. Den fanakofta er jo super. Eg forstår ikkje noge av fb. Misunnelse er ein grusom lidelse!

    11. *ler så eg grine*
      E D MULIG??? Nei, me trenge absolutt ikkje liga alle, men så e d jo bare å ikkje ha dei på vennelistå 🙈 eller å skrolla forbi dei 🙈 Å hvis dei ikkje lige deg bør dei absolutt ikkje stikka innom bloggen din heller! 😱 Merkelig at du som admin ikkje sjøl får beskjed om rapportering 🤔

    12. Dette er tragisk, og dessverre ikke enestående. Flere jeg kjenner som har opplevd det samme, og det på lukka grupper. Det er noen som trekker i noen tråder og statuerer kun at det faktisk er sensur i Norge.

    13. Dette er utrolig trist.
      Kan ikke forstå at sånne ting kan skje på en koselig strikkeside der strikking bør være en felles interesse og ikke noe annet

Siste innlegg