EG ORKE IKKJE – ennå!

Reklame | Grønnestad Hårklinikk&Frisør

 

Noen ganger er det på sin plass med litt egenpleie, hva du gjør er jo opp til seg selv. Det er mye som kan være egenpleie, i dag ble min; Frisør! Ååå det er så deilig! Det er ikkje til å legge skjul på at eg helt klart har begynt å få grå hår, ja det er noen år siden de første meldte sin ankomst. Men, eg føler at det er et stykke fra det til å bare la det grå få vokse skikkelig ut, føler meg for unge på en måte også? På den andre siden gleder eg meg, og eg håper eg få flott grått hår! Det er noe me å se litt ut som man føler seg, det var jo en av grunnen til at eg valgte
å få hodet fult av krøller da eg Donerte Bort Håret forrige måned

Var jo egentlig ganske godt da Torhild (<—Frisøren) kunne fortelle at eg har ikkje grått i hele hodet, men at det er meste ligger bare der i pannen, ergo for lite til å slippe ut og tro det blir bra *humrer* Så da?
Vel da farger man de grå og plutselig ble man 10 år yngre – Eller ikkje! *humrer ennå mer*

 

 

 

 

Skal ikkje kinse av en deilig kopp kaffi og en bit sjokolade, det inngår i den
daglige egenpleien uansett hvor eg befinner meg 🙂

 

 

 

 

Grønnestad Hårklinikk&Frisør ligger veldig lagelig til her i Stavanger! Parker i St.Olav, opp et par trappet og DER (peker) ligger salongen! Helt supert når været ikkje er egnet til å være ute i 🙂 I forhold til Covid19 føler eg meg veldig trygg her inne, det er virkelig en TRYGG SALONG!

 

 

 

 

Krølltoppen fikk også en liten stuss så nå er alt på stell, det er bare å riste litt på hodet når eg står opp og vips er eg klar for dagen. Har ikkje savnet håret mitt et øyeblikk og digger krøllene mine 🙂 En dag snart, da vil eg ned til Hestholmen for å ta masse bilder! Eg har et arkiv med 1000 vis av bilder med langt hår, nå trenger krøllene sitt eget arkiv! Er ikkje helt rettferdig å ta bilder inne vinterstid!

 

Ellers? HVIS du går og tenker på å klippe av det lange håret ditt? Lever det inn til en donorfrisør for da kan håret trylles om til en parykk! Håret ditt kan være en dyrebar gave til noen som av en eller annen grunn har mistet håret sitt ♥ Grønnestad Hårklinikk&Frisør er en Donorfrisør og de sender hår til Apollo Hårsenter.

Velger du å klippe deg selv les deg opp på hvordan du skal gjøre det,
hvis ikkje kan du gå til f.eks Torhild her i Stavanger så gjør hun det for deg 🙂

 

 

 

 

Det nærmer seg jul og eg har begynte å nisse litt allerede! Selvfølgelig 🙂 Hadde med meg en liten pose med litt kos 🙂 Skal komme tilbake til disse i et mer egnet innlegg *smiler* Nå er eg klar for kwellen og det er bare å benke seg rundt spisebordet for eg har 10 tusen`vis av perler som venter 🙂 Alt i alt en flott og herlig dag, trooor eg har fått kalenederen til begge ungene også i box, må nesten telle over gavene i morgen.

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg