EG VANT!!

Foto: Norsk Tipping

 

 

Det søren ikke ofte eg vinner noe, men nå har eg vunnet 2 ganger det siste året! Forrige gang var i fjor sommer da eg la ut en kundeomtale etter at eg kjøpte Garminklokka mi….Vant søren med et Gavekort på 3200 kr som eg kunne bruke på Elkjøp! Hekkan eg jublet! I dag skjedde det søren meg igjen!! Da eg sto opp
i dag klikke meg gjennom nattens oppdatering på klokka, søvn etc, den avslutter alltid med et godt ord som f.eks: “Ha en fin dag” – “Gjør ditt best” osv, i dag hadde den en en extra hilsen: “Husk:Dronning Sonja har bursdag” – Ok, tenkte bare eg...Laget meg kaffi og surret meg nå etter hvert inn på Hobbyrommet, satte på P4 før eg rigget meg til på laptopen… Så hører eg på P4 at de har en konkurransen: “Hvem har bursdag i dag, send ditt forslag på 1904….År og dag siden sist eg sendt sms i grunnen….Sendte inn Dronning Sonja…Med P4 i bakgrunnen startet min dag med å skravle med Bunny, det er alltid koselig…Plutselig måtte eg bare avbryte samtalen! Hva hørte eg fra radioen?? “Den heldige vinneren sitter i Tananger og heter Gro Vibeke Najem, GRATULERER” Hæ!?!? Kem? Eg?? Hva vant eg da, spisset ørene og hørte etter….“Du har vunnet et gavekort på 500 kr hos Ringo Leker!” HURRA!! Hekkan, Ringo på Randaberg er jo blant mine store favoritter! JuHuuu Skulle jo nesten tro eg var blitt lottomillionær, men uansett er det GØY å vinne, og gavekortet skal seff brukes enten i Legoavdelingen eller i hobbyavdelingen hvor eg pleier hamstre spraymaling! Elsker den butikken! Du vet hva de sier: Små barn store gleder, eller var det voksne barn…små gleder..!? Samme det! HAPPY HAPPY!

 

 

NYT DAGEN
…lottomillionær eller ei…

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

14 kommentarer

Siste innlegg