Elsker resultater!!

 

Med dagens vær måtte det bare bli en strandtur! Var rimelig mye bil på alle strendene eg kjørte forbi utover, folk badet og solet seg. Eg hadde med de store fjellskoene og skulle “sprinte” avgårde sammen med de nye stavene 🙂 Det gikk som det suset kan du si *ler* Å ja, resultatet ble ganske så åpenbart, så nå ligger både vektvesten og stavene i bilen og skal fremover brukes på de vanlige flate turene for max utbytte.
Sånn må det bli.

 

 

 

 

Den der “vindpølsa” på flyplassen hang rett ned i dag! Ingen bølger, kun de vanlige krusningene.

 

 

 

 

Stakkars! En bitte liten brisling som havnet for langt opp med en bølge…

 

 

 

 

Fikk staver av Ali og ungene og de sto absolutt til forventningene 🙂
Når eg fant teknikken gikk det som det suset!

 

 

 

 

Sjeldent at det er helt rolig her med lekteren

 

 

 

 

Dette er vektvesten eg bruker. Om du er på jakt etter en, sjekk Finn også, ligger en del der, spørs jo hvilken du er ute etter 🙂 Eg kjøpte den som har opp til 20 kg, ja for tanken var jo å gå med like mye som eg har mistet siste året, men der har eg ikke sjans!! *ler* Om eg skulle falle kommer eg meg sikkert ikke opp igjen *ler* Men, dette får meg jo til å tenke: Altså, eg klarer ikke å gå rundt med det eg har mistet, men eg gikk jo med de kiloene frem til i fjor!?!? En litt sånn skremmende tanke!

 

 

 

 

Uansett, nå er me komme til det eg syns er spennende og det eg var ute etter! Altså, eg gikk med 8 kg extra
i dag + staver. Fordelen med å gå med staver er jo at man også får trent både armer, skuldre og ikke minst kjernemuskulaturen i tillegg 🙂 Andre ting er jo at man avlaster f.eks rygg og knær. La oss se hva eg “tjente” på denne extra innsatsen. Turen til venstre er fra 18.mai i år, det var den som var mest lik i strekning,
altså kun ca 80 m lengre.

På turen uten extra vekt brant eg 527 kcal, i dag ble det hele 838 kcal – En gevinst på 311 kcal.. Faktisk gikk eg raskere i dag, det kan jo også være fordi formen generelt har blitt bedre, eller at me f.eks hadde lengre pause enn i mai. I dag hadde eg 6 min drikkepause i Sele havn. Målet var å komme under 2 t, det klarte eg faktisk…men eg glemte å stoppe klokka mi med en gang eg kom til bilen…! Ikke sant…
Men men, akkurat dette er bagateller.

Andre positive ting: Gj.snitt.puls 18.mai var 105 med en maxpuls på 121, i dag var gj.snitt.puls på 133 og max var på 157 – Det er BRA! 18.mai lå aerob på 1,2 og anaerob på 0,0!! I dag var aerob 4,2 og anaerob på 0,9.

Intensiteten 18.mai var moderat i 82 min og ingen høy intensitet.
Intensiteten i dag var Høy 67 min X 2.

Så ja, dette blir absolutt noe eg kommer til å fortsette med, men dog kun på de “flate” turene enn så lenge. Mye mulig eg prøver meg på fjellturer også etter hvert.

 

 

 

 

Eg var gjennomvåt i alt tøyet da eg kom hjem! Heldigvis hadde eg tatt med skift til overkroppen og det var nydelig å skifte før eg satte meg i bilen! Men eg måtte rett i dusjen når eg kom hjem 🙂 Satt bare å surret en times tid etter på før eg digget til deilig middag! Iskald krabbe fra i går JAMMY! Å ja da, alt er veiet, dvs eg forsynte meg med det eg antok at eg spiste og så noterer eg det. Krabben ble veien før og etter måltider pga alt skallet! Ikke sant….Vel, eg fikk i meg 160 gr ren krabbe, havreskiver med ekte majones
og ei skål med salat m/chilifeta. Totalt 459 kcal, absolutt innafor 🙂

Nå er planen å bare slappe av, se på serie og garantert strikke!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer
    1. Takk for flotte bilder. Likte ekstra godt det med husk båndtvang. Liker ikke å møte løse hunder når jeg er ute med egen hund. Den forrige ble angrepet, og det var ikke gøy.
      Jammen har du blitt sprek. Viser seg at standhaftighet gir resultater

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg