Elsker Sokker….Bare MÅ ha…

Designet av DUCATHI

 

Dette er det nyeste sokkedesignet til Ducathi, men hvis du svipper innom Ravelry siden hennes vil du finne mange flere skikkelig flotte sokker! Alle sokkene har på en måte en ting felles; De er stramme og klare i designet,
Ååå de er helt rå de sokkene hennes, bare nevner det! Den som hadde hatt skuffa full av hennes sokker…
Mmm *Drømmer*

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Må min Ravelryside er det Arwetta som popper opp som garnforslag, så da vet du hvilke “gate” det går i? Sånn ca 200 m pr 50 gr. Eg hadde seriøst ei skikkelig dille på Arwetta for en tid tilbake, like det godt fortsatt, men ble ikkje heeelt fortrolig med det garnet i sokker! Følte sokkene ble for myke på en måte? Nei nei, eg tror vel egentlig eg er grodd fast i den der Regia og Opal street`n når det gjelder sokker. Silja og Fabel er 2 gode erstattere for meg 🙂 Har strikket sokker i Woollmeise også, nyyydelige sokker, men på en rar måte syns eg de ble tunge!?
Hvis det gir mening…?

 

GOY SOCKS
Bildene over
2 størrelser

 

 

* * * *

 

 

I dag er det ut på hjul igjen, mor mi skal til legen og eg er sjåfør 🙂 Tanken min er: Hvis mor mi orker en liten runde vil eg ut til Staples en tur….!! JuHuu Elsker den butikken ass! Trenger ei A3 tegneblokk + et MÅ HA et par kartonger på 50 X 70 cm, satser på at de har fargen eg jakter på! Mulig eg plukker med meg noen fineline tusjer
i samme slengen + eg burde hatt meg en ny T-linjal…Visste eg ikkje burde gitt bort de eg hadde hehe Har også lagt en slu liten plan…MoHaaa…Det begynner å bli ei stund siden mor mi strikket sist og DET er ikkje bra! Hun har godt av å strikke, både pga hendene sine og fordi hun sitter ofte alene uten å ha noe spennende å gjøre på.
Skal se om eg kan friste henne med den store kurven eg har med garn, du vet det Nye Garnet eg kjøpte til Dominoteppe? Hun har strikket mange slike tepper før så dette burde gå brillefint 🙂
Håper hun har lyst for eg tror hun savner strikkinga noen ganger.

Men men, nå skal eg komme meg på badet og shaine meg litt, på tide å ta på meg ei vanlig bukse 🙂
Ei stripete snekkerbukse funker fint til dagens runddans 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg