En Bærbar Klem

Designet av Cold Comfort Knits

 

Her snakker me kalde dager, ISkalde dager! Det har me ganske mange av her på vestlandet. Kanskje me ikkje er landsdelen med mest snø, men eg skal jaggu hilse hjem å si at det kan bli bitende kaldt for det om! Tenkt deg: Mandag morgen kl 07:10 f.eks, det er minus 9, kanskje ikkje så helt avskrekkende, men det blåser kuling med en snev av fjoner og den følte temperaturen nærmer seg styggfort MINST minus 30!! *Lett overdrivelser*, men fytti hamparæva da blir det kaldt altså! Ja og ikkje bare det, men pga isete veier er det ikkje sjans i havet for at Kolumbus klarer å holde ruta si så da står du der da, i et busskur UTEN vegger å venter i minst 45 minutter!
Så ja, det blir absolutt bitende kaldt også her i vest!

Derfor: Pakk deg godt inn i en Bærbar Klem ♥ For i følge designeren er det IKKJE en wrap!

 

 

Designet av Cold Comfort Knits

 

Selvfølgelig egner det seg supert som en wrap, dvs når sola står opp og det ikkje lenger er så bitende kan du la den skli ned og la den ligge lett henslengt over skuldrene. Så alt i alt? En fornuftig, men samtidig en lekker og herlig sak dette her. Ikkje trenger du være en proff strikker heller for å fikse det og SÅNT like me! Du trenger kun basic kunnskap, tålmodighet, utholdenhet og selvfølgelig kjærlighet ♥ Ok, da er det jo bare å sette i gang om du skal bli klar til vinteren ramler over oss 🙂

 

THE WESTON TWEED WRAP
Bildene over
Str 183 cm X 50 cm

 

 

* * * *

 

Fikk en forespørsel(?)/spørsmål for et par dager siden om eg kunne blogge om pysjamasene mine? Ja rett å slett komme med tips om gode pysjer siden det hører liksom til nå på høsten. Veeel, eg har en ganske solid samling så kanskje det kunne blitt morsomt?? Gudene skal vite at eg skulle hatt meg noe nye og morsomme, for det siste året og 2 har det vært dårlig med pysjer som faller i smak så eg passer godt på de eg har! Var vel gjerne en seriøs PysjAvtale eg burde fått meg *ler*. Skal se hva eg kan finne på, sola har jo kommet frem og hvis terrassen tørker opp etter nattas tåkeeventyr blir det muligens noen bilder.

Apropo nattas eventyr! Vettu?? Da eg sto opp i 8-halv 9 tiden var det en virkelig magisk stemning på terrassen! Det var skikkelig tåke og kliss vått samtidig som man kunne skimte sola langt bakom der. Hele terrassen var mer eller mindre dekket av KUNST!! Jepp, for det er det det er, men DET skal eg heller vise i eget innlegg til ære for “designeren” ♥ Snakk om kreativitet du! WOW!

 

 

 

LAG DEG EN SKIKKELIG
MAGISK SØNDAG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra ei Inspirert Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Herlig! Gleder meg til å se pysjamaser! Her er det allerede nattefrost, så her er det frem med varme klær og ull. Håper dagen har vært fin, tross alt. Tenker litt på den halsen din og hvordan det føles når du skal gå og blir andpusten. Kanskje det er en del arrvev i tillegg, som gjør at det føles ekstra ubehagelig. Arrvev strammer jo gjerne ekstra og når det i tillegg er inni halsen, kan jeg tenke meg at det ikke gjør situasjonen bedre akkurat.

Siste innlegg