En deilig gave!

Designet av Jennifer Weissman

 

Mange ganger det bedre, eller i allefall ofte mer praktisk med en god hals enn et skjerf. Disse 2 ser jo veldig gode ut, cluet for at en hals er god er jo at den ikkje blir for stor og vid. Halsen må stå litt inntil og ikkje ligge som ei lefse 🙂 En fin gave kanskje? Ja til jul vettu 🙂

 

TWO TENDRILS
Bildet over

 

 

 

Designet av Jennifer Weissman/ Foto: shadystroll

 

Denne var jo i grunnen extra flott da!
Her er får du t.o.m brukt litt knapper og DET er jo et +

 

BETANGLED COWL
3 størrelser

 

 

* * * *

 

 

 

Har i grunnen bare surra her hjemme i dag eg! Kjenner at eg fortsatt er i ryddemodus og “plukker” litt over alt
i grunnen for å ikkje slippe rotet løst! Perlet har eg også gjort + at Dib og eg har vært ute kjørt, det er alltid koselig 🙂 Eg har jo lenge nå hatt for meg at eg vil ha slike metallkurver til grønnsaker som henges i taket, vel vel, Ali er IKKJE keen på krok i taket og ikkje har eg funnet kurver slik eg ønsker heller. I dag satt eg å søkte kun på kurver og tenkte at eg kunne knyte greia selv, men så poppet…

 

 

 

…denne opp under et søk på Google! Svart var den pillem men også (Har bare sett slike i hvitt eg) Enden på visa var at Dib og eg kjørte fluksens til Clas Ohlson og kjøpte den! Den er i grunnen veldig søt på størrelsen, det var bare en stusselig mengde “slike” grønnsaker me hadde *ler*. Skal handle til helga 🙂 Fordelen er jo at denne har hjul så da er det bare å dra den inntil benken når man trenger noe. Enn så lenge får denne duge,
bare eg slipper å ha ALT av grønnsaker og frukt i kjøleskapet!

Tror eg skal ta å studere DENNE ganske godt å lære meg hvor bær/frukt og grønnsaker skal oppbevares, men eg ser jo nå at eg bare kan gå ut på kjøkkenet og ta ALLE tomatene, agurkene og meloner ut av kjøleskapet 🙂 Straks klar for strikking!!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg