EN DRØM Å STRIKKE!

Reklame: Dale Garn/ House Of Yarn

Hekkan for et deilig strikketøy! Angrer slettes ikkje et sekund på at eg valgte å strikke Skorsteingenseren til Strikkelisa i Lerke Pluss fra Dale Garn! Dib Hassan valgte DenimBlå, men garnet får du i hele 31 farger så det er virkelig mye flott å velge blant! Eg vet ikkje helt hva det er, men eg har i det siste fått så lyst på en genser eller jakke i Terracotta farge!?! Sånn egentlig er det ikkje min farge, men eg tror eg liker den for å si det sånn hehe Kanskje eg også må ha meg en variant av denne genseren her? Hmm

For å si det sånn, blir Dib sin genser flott så er det stor fare for det!

 

I dag har eg i allefall fått øynene opp for denne type garn! Minnes at eg strikket en genser for mangen år siden i Lerke, men eg kan ikkje huske at det var så deilig! Det er i allefall et garn eg kan anbefale om du klør av ull! 53% merino og 47% egyptisk bomull sørger for det! Så ja, denne genseren kan du absolutt bruke rett på huden og bare nyte 🙂

 

JuHuuu som eg nevnte så fikk eg Almanakken min i går! Woop Woop! De er så fine og du bestemmer jo egentlig nesten helt selv hvordan de blir 🙂 Det er første gang eg bruke egne bilder, tidligere hadde eg bare farge på permen, men syns bildene eg valgte passet supert! Planen var å la meg en A5, men da fikk eg opp varsel om at bildene kunne bli kornet, vel vel, i grunnen så ble denne og den er nesten like stor 🙂 Kjempefornøyd! Flere bilder kan du finne på Instagram kontoen min 🙂 Lyst å lage din egen almanakk? Klikk HER!

 skal me straks ut å kjøre og eg HÅPER været holder seg akkurat slik som nå og at det ikkje begynner å regne for så å fryse! Me skal svippe Dib ut på trening, kjøpe maling og så innom butikken å handlet litt. Vel hjemme igjen skal me svinge litt taco! Jepp, det er mulig å spise det sånn midt i uka ser du, smaker fortreffelig! Tenker det faller i god jord for Dib som er hjemme igjen i 22 tiden! Snart duket for nytt mesterskap så han kan ikkje hvile på lauvbærbladene!

Senere i kwell skal eg koselig med litt Resirkulerte D-(desperate)Kjendiser i Farmen på Tv2 og bare strikke i vei på den deilige genseren 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG DEILIG KWELL

 

 

Go`klem Fra ei fornøyde Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg