En Heldig VINNER…

Reklame | Gullungen/ House Of Yarn

 

Yes! Endelig fredags kwell, taco`en er spist og eg er klar til å bare legge beina høyt og kose meg med strikketøyet. Først må eg bare si at det kan være ganske lurt å faktisk lese hele innleggene eg skriver, ja som f.eks det som omhandlet denne Give Away`en…Eg skriver at for å kunne bli med må du skrive en kommentar under innlegget, men IKKJE på Facebook. Grunnen til det er fordi eg poster innlegget på flere Facebook Grupper og eg kan ikkje sitte å følge med over alt. Så ja, ALLE dere som kommenterte på Facebook er altså ikkje med i trekningen, dessverre.

 

Anyway, eg har ved hjelp av Random.org trekt en vinner og den som skal få
Yarnmade + 4 nøster Gullungen i poster er…

 

TANTE TRUDI!

Gratulerer så mye!

Send meg en mai ([email protected]) med adressen din
så skal eg få det i posten neste uke 🙂

 

 

TUSEN TAKK til alle som deltok!
Satser på at det ikkje er så lenge til neste Give Away 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG FREDAGS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg