En Krakk – Mange Krakker + Tusenvis av Perler!

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Jadda, her perles det litt hver dag og nå er eg snart i mål med disse 2 også 🙂 Skal straks i gang med perlebrett til krakk nr 2 og det blir i samme stil som krakken til venstre 🙂 I går Malte eg begge krakkene, ble vel ca 3 strøk, men helt glatte ble de ikkje. Var ikkje bare bare å pusse av alt det gamle som var på fra før av 🙂

 

 

 

Selve designet av perleplaten ble til mens eg perlet så av den grunn er det jo mitt design. Om du liker det og vil lage likt er det bare å telle ut i fra det siste bildet. Setter pris på kreditering 🙂

 

Platen er perlet i Hama Midi og fargene som er brukt er:
Mørk Grå 71
Mellom Grå 17
Lys Grå 70
Rosa ish 26
Kitt 77 (ikkje på bildene her)

 

Alt av perler, plater og ellers alt diller får eg levert fra Rito Garn & Hobby 🙂

 

 

 

 

Selve krakkene er laget av Dib og meg. Min er til venstre og eg laget den på barneskolen,
Dib laget sin på ungdomskolen 🙂 Nå skal de få lov å pynte opp i stua 🙂

 

 

 

Hvis du vil ha tips, gode råd og eller bare vite hva og hvordan eg gjør når
eg lager til disse 2 og de andre krakkene eg har laget?

Da tar du turen innom HERHERHERHER 

 

 

 

Så ja, nå gjenstår det å se hvordan plata til den andre krakken blir,
perlene står å venter på spisebordet 🙂

Dib og eg har vært på en lang biltur i dag og det var virkelig koselig 🙂 Turen gikk helt ut til Nærbø hvor me hentet en kamerat av han og så var det å kjøre heeelt tilbake. Sola skinte så det var i grunnen en fin dag for langtur. Neste tur går i motsatt rening + at me skal ha noen taxiturer *ler*. Dvs eg bare sier hvor eg vil og så må han finne ut hvor det er og hvordan han skal komme seg dit 🙂 Men nå? Nå skal eg prøve å nyte kwellen med nyvaska gulv!

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Synes krakkene blir så fine med perler, er veldig imponert. Var på IKEA sist uke og da tenkte jeg at jeg burde tipse dem om deg og de flotte krakkene dine. Men glemte det når jeg kom hjem selvfølgelig. Bor et godt stykke unna, så det er ikke så ofte jeg er der.
      Veldig moro at de har kontaktet deg!
      Jeg har ikke perlet på mange år, usikker på om jeg kan prøve meg på en krakk med en gang…
      Ha en flott perlekwell 😊.
      Elisabeth

      1. Ja det var jo litt gøy at Ikea tok kontakt 🙂 hehe Men du? Kjøp deg en krakk eller noe og prøv, garantert at du kommer til å kose deg! Hvis det er en stund siden sist perl noe smått og øk til litt større før du perler den største platen til en krakk. Eg fant ut at eg hadde behov for å øve meg på strykinga!! Litt skummelt når platene er store. Husker da me var små så brukt emor mi et dynetrekk som underlag, anbefalt på det sterkeste å ha hardt underlag i steden for! Eg har platene rett på spisebordet og stryker 🙂 Snur brettene med å legge ei skjærefjøl oppå 🙂

Siste innlegg