En lekker klassiker, og helt gratis!

Designet av Espace Tricot

 

At en “gammel” klassiker bare popper opp fra det blå er jo midt i blinken med tanke på noe av det nye garnet som kom i hus i går! Er jo i grunnen ganske perfekt! Eneste eg er litt skeptisk til er halsen her, vet ikkje om eg takler høy hals i pusegarn!? Uansett, det kan enkelt fikses om så er 🙂

 

 

Designet av Espace Tricot

 

Uansett er en plain oppskrift som dette et must å ha i samlingen! Eg har allerede noe slike top/down med raglan som eg sverger til. Så enkelt, og så er det bare å putte inn de fargene, mønsteret eller bare stripene du ønsker. Det blir jo nesten som “den lille sorte” 🙂

 

THE CLASSIC
Bildene over
Str fra 110 cm til 164 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Det snør og det snør, akkurat nå skinner også sola! Men i dag er faktisk ikkje formen på topp; Veldig tung
i hodet.
..Ja det er nesten så eg lurer på om det er migrene!?! I så fall er DET lenge siden!! Kjenner eg blir irritert og sur langt inn i margen…Skulle gått på tur i dag, men den er allerede avlyst så sånn sett greit, men dog…Tror faktisk eg er nødt å kapitulere et par timer til å satser på at det blir bedre neste gang eg står opp 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Sol og snø her også, og 7 kalde… 🌞❄️
      Slike enkle, klassiske genseroppskrifter er rett og slett gull verdt, både som de er, og til å “trikse” med 🤩
      Håper en ekstra hvil gjør susen 💖🏃‍♀️🤗

Siste innlegg