VIL DU SE!??? -Garnorgasme….

Woop Woop! 2 deilige pakker i postkassa i dag! Den ene lå der allerede når eg gikk på trening i morges, pakken fra Danmark lå der når eg kom hjem igjen ♥ Mulig du kjenner til Helle i Holst Garn!?? Ååå noen ganger klarer hun å friste en stein til å hoppe med deilig nyheter på Facebook…eg er jo heller ikkje så vanskelig å overtale da…kremt...

 

 

Altså…Se først på den fargen da!?! Litt sånn stønnet grågrønnpetrol`ish ♥ Tanken jo å strikke med begge garntypene, altså HAYA og LUCIA, begge er de fulle av babyalpakka og Mulberrysilke….Mmm
helt unødvendig å si at dette er mykt, ja det er jo nesten bløtt…Planen er å jo å strikke en lekker
og enkel genser da vettu, til Moi!

 

 

 

 

♥♥♥

 

 

 

 

Noe mer fargesprakende fra Strikkemekka *ler* Kidsilk Erle (Oj! Nå er det absolutt ikkje 50% lenger…) er jo et relativt dyrt garn, og helt ærlig?? Eg liker ikkje sånn fluffy garn….!!! Men hallo!? Se på de fargene da!?? Eg MÅ klare å strikke en litt oversized genser med flest mulig av disse fargene, mulig det kan bli en blanding av flamingo og klovn..! Planen er å bare embrace the colors og glemme at det er fluffy…ATJOOOO!

 

 

Oj Oj, tror dette blir et skikkelig strikkerår i år….

 

 

…i allefall om eg skal strikke opp alt det nye som har funnet veien hit i det siste….*Hjerte Smiler*

Men ok, nå er det på tide å komme seg i dusjen! Har jo vært på trening i snøstorm, friskt og godt – jadda! Gikk rett på ræva i dag, men det gikk fint 🙂 Da eg kom hjem gikk eg rett på kjøkkenet (Se Snapchat).
Me var innom Mega på vei hjem og de hadde fisk på tilbud så 2 kg fersk sei ble med hjem. Når eg er ferdig i dusjen blir det siste etappe på middagen; Inn i ovnen – Gleder meg til middag!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. herlig ,skjønner jo deg godt ,har et sånt gedigent garnlager eg også ,men tror du har bittelitt mere enn meg :=) deilige farger ,snøstorm altså mon tro om det er det på Sandnes også der min søster bor :=)jeg datt på ræva i går ,var litt is under et tynt film av nysnø ,men det gikk bra nyt middagen ,sei er godt

Siste innlegg