En nydelig crispy dag!

 

Altså…! Dette er “rett der borte” og der var eg i dag! ENDELIG, eg var sånn passe sur og bare kledde meg og fikk på meg turskoene! Sååå deilig!! Eller, det var ikkje så kjapt gjort, eg satt med foten i varmt fotbad i 20 min først og så tapet eg den, prøvde alle skoene før eg fant den som føltes best…OG så bare kjørte eg!

 

 

 

 

Ganske utrolig! Da eg kjørte forbi Solastranden på vei ut tenkte eg at det greit eg ikkje skulle gå tur der, myyye folk på stranda! Men altså.…Dette er p-plassen på Hellestø! Det er jo like gale som det er på en varm sommerdag! MYE bil, fordelen er at man merker ikkje mye folk her ut på lik linje som på Solastranden.
Det lå rundt 6 minus, så ikke helt gale…Totalt vindstille!

 

 

 

 

Eg gikk til enden av stranden, snudde og gikk tilbake. Kjente foten og valgte å ikke gå til endes slik eg pleier (Det er ca 4,5 km en vei, og så skal man tilbake). En liten tur er bedre enn ingen med tanke på situasjonen nå, skal bli godt å ta tak hos legen på torsdag så satser eg på at foten kjapt er optimal!

 

 

 

 

Selv uten vind er havet her ganske frådene, bråker godt! Var en god del surfere ut i…Ikkje skjønner eg det altså...Så et par på parkeringen som sto med varme vannflasker å tømte vann på innsiden av draktene…
At de ikke fryser!??

 

 

 

 

Litt vanskelig å ta bilder, men det var et parti der hvor strømningene var helt vanvittige! Bølgene kom i alle retningen og det var som et dragsug ut på midten! Dette er en av grunnen for at man skal være forsiktig med å la de små leke i vannkanten på jærstrendene om sommeren. Ja det er idyllisk,
men det kan være ganske skummelt også.

 

 

 

 

Masse is! Eg kunne heller ikkje gå helt ned i vannkanten slik eg pleier for der var det glatt!

 

 

 

 

Eg endte opp med å gå med de skikkelig fjellstøvlene…Eneste eg følte passet foten fordi de er ganske romslige, men aldri før har eg gått så stødig på stranda! Himmelsk gode, Walking Queen!

 

 

 

 

Ingen tvil om at både kroppen og beina ville gå mye lenger, men i dag bestemte føttene…Jaja, det blir bedre, men det var nydelig å komme seg ut 🙂 Nå skal eg montere litt på de der snøballene mine,
tror de blir ganske søte 🙂

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg