En papegøye fra….

Reklame | Rito Hobby

 

…Tananger…? Ehee ja for såvidt, men det er Anja Takacs som har designet den. Som vanlig har man det ikkje mer gøy enn hva man gjør det til, en papegøye er jo kjempemorsomt
og som barn drømte eg både om en rød og en….

 

 

 

 

….blå Ara Papegøye! Det er vel noe av de fineste med fjær, og ikkje minst morsomste 😀 Kjekke både å perle
og montere. Du skal ikkje se bort fra at det blir enda noen flere, tenkte eg skulle teste ut en i
Hama Mini.

 

Alt eg bruker av Hama Midi og Hama Mini + brett får eg fra Rito Hobby. Uansett hobby, Rito har ALT du måtte trenge og det er ingen overdrivelse en gang! Eg lover!

 

 

 

 

Nylig fikk eg i hus de 2 siste Perlebøkene til Anja Takacs som eg manglet, nå har eg alle! Eg vet at det kommer ny bok til høsten og eg gleder meg selvfølgelig! Oversikt over alle bøkene finner du Her hos Rito 😀

 

 

 

 

Altså? Ikkje sant den er søt!?
Får ofte spørsmål om eg ikkje syns det er barnslig å perle…? Barnslig? Hmm Det er jo det samme når man strikker, man strikker jo det man liker – Er eg da barnslig om eg f.eks hekler apekatter? Hvis man f.eks strikker, eller perler med formål om å selge/gi bort noe, da trenger man kun 1 person som faller for akkurat det man lager – Ikkje verre enn det.

Så nei, eg syns ikkje dette er barnslig, eg syns det er skamkjekt!! Hva og hvor de enkelte tingen havner etter hvert vet eg ikkje, noen pynter opp ute, mens andre ting svinger seg rundt her på Hobbyrommet – Dessuten er det utrolig gøy å perle sammen med de små, og ikkje bare late som man syns det er gøy 🙂 Ikkje sant?

 

 

 

 

Nå i kwell har eg flyttet meg inn i stua ei liten stund. Nå når Tv2 har vært borte har eg ikkje giddet å se på tv (Ufrivillig AltiBox kunde) Det er egentlig lite å se på Tv2, men det er jaggu ingenting å se på de andre kanalene…Men, eg ble sittende å se på Alle mot 1 (Nrk1) og det var jo ganske gøy – Passer fint å hekle litt da vettu 🙂
Å ja, eg hekler en apekatt så klart!

 

 

NYT RESTEN
AV KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg