ENDELIG!

 

Se der ja! Rød Russen vår er klar for helga! Hentet han på jobb, rett hjem, dusj, på med klær og så kom han seg
i bilen og la i vei! Dette har både han og alle andre ventet på. Munnbind i sekken og antibac på “beltet”. Eg fant antibacflasker med karabinkrok så eg kjøpte ei flaske til hver av alle gutta i gjengen 🙂 Greit å ha det lett for hånd. Dib er IKKJE glad i å bli tatt bidler av og det er noe av det me snakker om mens eg bare knipser i vei hehe Russebilder ER obligatorisk og noe en mamma MÅ ha! Eg var akkurat lik, det verste eg visste var å bli stilt opp på utstilling. Sa meg fornøyd rimelig kjapt og med ei god dose formaninger i sekken var han klar for take off.
Avtalen er meldinger inni mellom og ellers at de må kose seg max 🙂

 

 

 

 

19 år og oppladet blinkesko, rusk er det ikkje 🙂 Selv om temperaturen ikkje er den varmeste kunnen det vært sååå mye verre. Sola skinner fra skyfri himmel og det skal den gjøre hele helgen 🙂

Nå håper eg det blir en fin helg uten noe tull, er det noe russen ikkje trenger så er det dårlig omtale.
Velger og tror de fleste vet å oppføre seg 🙂

 

 

 

 

Foto: Ean Pat/ Kampsporthuset

 

Tror nok han er mer komfortabel i denne settingen når det kommer til å ta bilder. Nå har Dib drevet med kampsport (TaeKwonDo) i snart 12 år og har svart belte. Pga Korona ble det jo full stopp for hans del. Eneste han kan gjøre er å være instruktør for de som er yngre enn han, de han selv vanligvis trener med er over 20 – Ergo ingen nærkontakt. Siden første NM i 2018 har han trent sparring på Kampsporthuset for å få mengdetrening i forhold til konkurrane. Det siste året har han for egen del satset på på Kamsporthuset og hans gren er MMA og Brailijansk Jiu Jitsu. Nå i uka som var fikk han spørsmål om å være kampsportmodell noe han syns var kult. Han skulle egentlig vært på fotoshoot i morgen tidlig (!!!) meeen hei…Russedåp og feiring passer dårlig med det hehe Da blir det til uka 🙂 Siden eg nå fikk lov å bruke bilder av han måtte eg bare kjapt oppdatere dere litt – Mange av dere har jo følgt utviklingen hans innen kampsport i allefall de siste 10 årene. Han skal også stille i sin første MMA kamp så snart restriksjonene gir rom for det. Kan ikkje si eg gleder meg, men han er flink og har jo absolutt mye erfaring så det går nok sikkert heeelt fint 🙂

Jajaaa nå har eg hatt meg en deilig dusj, fått på meg kosedressen og er klar for fredagskwellen! Skal prøve
å puste med magen, slappe av og kose meg 🙂 Planen er å perle ei stund før eg finner frem strikketøyet
og kanskje en film etter “The Voice”.

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Forstår gutten godt. Jeg hater og p bli tatt bilde av. Da jeg skulle ta bilder til en valgbrosjyre for noen år siden leide jeg inn en venn av meg som er utrolig flink og som jeg liksom er avslappet sammen med De første 59 bildene måtte bare slettes Av de nærmere 200 han tok turte han p vise meg 8 -etter redigering!

    2. For en flott gutt du har , og så genialt med de antibacflaskene. Håper de får en fin feiring til tross for den tiden vi er inne i , jeg lengter etter russen selv jeg , de hører liksom med våren 💖

    3. Kor lenge vi har kjent kværandre. Junjor var ikke begynt på skolen enda. En flott ung mann er han blitt.

Siste innlegg