Enkel og Tøff Tunika

Designet av Cristina Ghirlanda

 

Omtrent alt av tunika og ellers korte kjoler raker eg til meg, denne var intet unntak! Deilig og så enkel! Med eller uten lommer? Det velger du selv. Kan brukes hele året, stæsj den opp eller ned, alt etter hva og hvor du skal 😀 Sånt må man bare like 😀

 

 

 

Designet av Cristina Ghirlanda

 

Akkurat denne er strikket i et garn som er en blanding av bomull, alpakka og merino. Garn? Tja, sånn ca 90-100 m pr 50 gr, absolutt veldig overkommelig for å få en tunika kjapt ferdig 🙂 Dvs du rekker fint å strikke deg en ny julekjole som kanskje ikkje blir så alt for varm? Nei vettu? Denne likte eg kjempegodt så oppskrifta finner nok straks veien hjem til “padda” mi 😀

 

SAMMEN
Bildene over
Str fra 84 cm til 156 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Nå man våkner sliten, da vil eg tro man er det? Er ganske poffa etter i går ja, men eg har i grunnen vært sliten i kroppen en god stund nå. Det er akkurat som eg kjenner at det er en “kjemisk” kollisjon et sted, har ingen bedre måte å forklare det på *ler* Har ingenting for seg å sove mer heller, for det er som eg aldri blir uthvilt..? Hmm

Planen var i grunnen bare å kapitulere inne på Hobbyrommet og egentlig gjøre ingenting, men eg skal heller flate ut på Amira sin sofa å sluke noe gossip på Tv noen timer i steden for. Sistnevnte er noe det er blitt en stund siden, så ja, litt underernært på det området.

Alt i alt blir det nok en fin søndag. I steden for å lage den plommechutney`n eg hadde planlagt i går kwell tørka eg heller et par appelsiner i ovnen. De klarte seg helt selv og ble knallfine! Greit med hva som er gjort 😀

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
      1. Eg og liker veldig godt tørket mango, men appelsinene skal blir litt sånn julestæsj 🙂 Vet ikkje om de er særlig å spise, har aldri prøvd 🙂

    1. Rålekker Tunika! Likte veldig godt skulderpartiet. Om du allerede har kjøpt mønsteret, kan du fortelle om det er a form på denne. Ser jo den har stor overvidde, men er den løsere over hoftene?
      Nyt søndagen, det gjør æ

    2. Enig i at den tunikaer var knall fin🤩. Ha en fin søndags kveld 😌

Siste innlegg